Gå til innhold

Svarte prikker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Alive

Jeg sliter med svarte prikker på nesa.... :sur:

Syns ikke så veldig godt, men det er omtrent det eneste jeg ser i speilet!!!!!!

Finner liksom ikke noe som hjelper!!!!

Takknemlig for gode råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det finnes noe "plaster" lignende som man setter på urene partier i ansiktet, som fjerner disse sorte prikkene. Det hjelper, men tar ikke bort alle selvfølgelig. Du finner disse i kost- og hudpleie butikker til en rimelig penge.

Absolutt verdt et forsøk, jeg har gjrot det mange ganger, og føler det hjelper. Man ser at de sorte prikkene henger igjen på plasteret etterpå - ganske ekkelt, men det viser jo i hvertfall at det fungerer!! :lol:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
det finnes noe "plaster" lignende som man setter på urene partier i ansiktet, som fjerner disse sorte prikkene. Det hjelper, men tar ikke bort alle selvfølgelig. Du finner disse i kost- og hudpleie butikker til en rimelig penge.

Absolutt verdt et forsøk, jeg har gjrot det mange ganger, og føler det hjelper. Man ser at de sorte prikkene henger igjen på plasteret etterpå - ganske ekkelt, men det viser jo i hvertfall at det fungerer!! :lol:

Lykke til!

Slike cleansing-strips fungerer ikke, bare tull. Det eneste som kan fjerne sorte prikker er ett besøk hos hudpleier og riktig pleie av huden på hjemmebane.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M d formulation inneholder glykosyren og dette kan løse opp "sorte prikker". Anbefaler GLYCARE PERFECTION GEL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det eneste som kan fjerne sorte prikker er ett besøk hos hudpleier og riktig pleie av huden på hjemmebane.

Minnie

Rettskrivingen din er forvirrende. Mener du at ETT ENESTE besøk hos hudpleier er nok (noe som ville være fantastisk for alle sortprikkerene) eller mener du ET besøk, uten å love at det er nok med den ene?

Tror jammen ikke du kan forskjellen på ET og ETT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Rettskrivingen din er forvirrende. Mener du at ETT ENESTE besøk hos hudpleier er nok (noe som ville være fantastisk for alle sortprikkerene) eller mener du ET besøk, uten å love at det er nok med den ene?

Tror jammen ikke du kan forskjellen på ET og ETT!

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...