Gjest Alive Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg sliter med svarte prikker på nesa.... Syns ikke så veldig godt, men det er omtrent det eneste jeg ser i speilet!!!!!! Finner liksom ikke noe som hjelper!!!! Takknemlig for gode råd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Stå lengre vekke fra speilet Hudpleier? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngerLise Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 det finnes noe "plaster" lignende som man setter på urene partier i ansiktet, som fjerner disse sorte prikkene. Det hjelper, men tar ikke bort alle selvfølgelig. Du finner disse i kost- og hudpleie butikker til en rimelig penge. Absolutt verdt et forsøk, jeg har gjrot det mange ganger, og føler det hjelper. Man ser at de sorte prikkene henger igjen på plasteret etterpå - ganske ekkelt, men det viser jo i hvertfall at det fungerer!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 noe urent der" Det er rett og slett talg. Rens hver dag og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 det finnes noe "plaster" lignende som man setter på urene partier i ansiktet, som fjerner disse sorte prikkene. Det hjelper, men tar ikke bort alle selvfølgelig. Du finner disse i kost- og hudpleie butikker til en rimelig penge. Absolutt verdt et forsøk, jeg har gjrot det mange ganger, og føler det hjelper. Man ser at de sorte prikkene henger igjen på plasteret etterpå - ganske ekkelt, men det viser jo i hvertfall at det fungerer!! Lykke til! Slike cleansing-strips fungerer ikke, bare tull. Det eneste som kan fjerne sorte prikker er ett besøk hos hudpleier og riktig pleie av huden på hjemmebane. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg synes heller ikke at disse stripsene fungerer.. Mulig jeg har brukt feil merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngerLise Skrevet 24. mai 2003 #7 Del Skrevet 24. mai 2003 Minnie: De fungerte i hvertfall på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 M d formulation inneholder glykosyren og dette kan løse opp "sorte prikker". Anbefaler GLYCARE PERFECTION GEL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Det eneste som kan fjerne sorte prikker er ett besøk hos hudpleier og riktig pleie av huden på hjemmebane. Minnie Rettskrivingen din er forvirrende. Mener du at ETT ENESTE besøk hos hudpleier er nok (noe som ville være fantastisk for alle sortprikkerene) eller mener du ET besøk, uten å love at det er nok med den ene? Tror jammen ikke du kan forskjellen på ET og ETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #10 Del Skrevet 24. mai 2003 Rettskrivingen din er forvirrende. Mener du at ETT ENESTE besøk hos hudpleier er nok (noe som ville være fantastisk for alle sortprikkerene) eller mener du ET besøk, uten å love at det er nok med den ene? Tror jammen ikke du kan forskjellen på ET og ETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå