Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke være noen superfancy mobil, gjerne med abonnement. Det gjør ikke noe om det er med binding hvis prisene er OK. Noen som har kommet over noen tilbud?? eller man synes er ett kupp. Jeg har chess nå, men det er sikkert ikke lengre det billigste abonnementet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som chess xzite??

Gjest Gjest
Skrevet

Den er vel ikke leveringsklar før i juli, så det er sikkert ingen som har fått den ennå. Men det er en lekker telefon. Jeg vurderer den selv, men sitter enda litt på gjerdet fordi jeg ikke finner noen reviews på den. Huawei er vel ikke det mest kjente mobilmerket akkurat.

Ang. andre mobiler, så er det litt lettere å komme med forslag hvis du sier litt om hva du ser etter i en mobil og hva slags prisgrense du eventuelt har.

Skrevet
Den er vel ikke leveringsklar før i juli, så det er sikkert ingen som har fått den ennå. Men det er en lekker telefon. Jeg vurderer den selv, men sitter enda litt på gjerdet fordi jeg ikke finner noen reviews på den. Huawei er vel ikke det mest kjente mobilmerket akkurat.

Ang. andre mobiler, så er det litt lettere å komme med forslag hvis du sier litt om hva du ser etter i en mobil og hva slags prisgrense du eventuelt har.

Jeg har ikke så mange spesifikasjoner, men det jeg er vant med er nokia og det er jeg fornøyd med. Synes også klaffetelefon eller skyvetelefon er ok. Trenger ikke massevis av stæsj til telefonen. Bra batteri og ok meny. Blir nå mest brukt til å ringe sende sms, men gidder ikke å kjøpe en telefon som er ganske gammel som de nesten slenger etter en, da vil jeg heller ha en fancy en men som ikke inneholder så mye!

Prisen er som sagt ikke så viktig, da det kan være både med og uten abonnement, men kravene mine viser jo til at dette ikke er en 3000,- kroners mobil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...