Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opplevde nylig mitt beste kyss og den beste kysseren uten sidestykke.. Er ganske stor forskjell på hvordan folk kysser, og folk liker forskjellige måter å kysse på. Denne passet meg helt perfekt..

Har andre også opplevd et kyss eller en kysser som blåste alle andre av banen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel han som slang meg opp etter veggen i skikkelig sånn tv-serie/film stil for så å råkline med meg! :hoho: virker cheesy, men det var noe utenom det vanlige... :lur:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Holdt på med en som var en fantastisk go kliner, var helt utrolig, og savner d sårt. Merker d er mange dårlige kyssere dr ute, bruker alt for me tunge.

Gid samboeren min kunne kysset slik som han andre, med hn her foretrekker jeg å heller kutte d ut:P Stygt å si det, mn d blir alt for mye spyttveksling for min del.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Mannen min er den absolutt beste jeg har prøvd. :sjarmor: Og det blir bare bedre og bedre, selv etter fjorten år. Det går aldri en dag uten skikkelig klinings.

Skrevet

Samboeren min :rødme:

Første gang han kyssa meg fikk jeg moviestar-kyss :fnise: han holdt hode mitt med begge henda og kyssa meg skikkelig lidenskapelig. Det var het kyss det. Mmmmmmm..............

Skrevet

Typen er glad i å slenge meg opp mot veggen og råkline med meg. Det liker jeg.

Gjest Mann42
Skrevet

Mann her.

Har kysset mange, mange - men særlig ei dame som jeg hadde et kort forhold til for 20 år siden husker jeg godt. Hun kunne kysse så jeg ble helt svimmel. En gang jeg traff henne på et utested kysset vi på dansegolvet, og jeg holdt på å gå i bakken! Vet ikke hva hun gjorde, men elektrisk var det.

Husker ikke hva hun het, hvordan hun så ut eller noe. Men kyssene hennes husker jeg! Og hart opplevd noe så intens kyssing verken før eller siden.

Gjest Gjest
Skrevet

Har noe på gang nå med en fyr, og kyssingen er bare det absolutt beste :rødme:

Blir helt skjelven av å kysse han.

Sist jeg var på besøk hadde han munnsår og vi kunne ikke kysse, det var helt forferdelig...! God sex og alt det der også, men det er når jeg tenker på å kysse ham at jeg blir helt matt og ikke kan vente med å se ham igjen...

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan godt merke lidenskapen i kyss, eller manglende sådan.. og det ER faktisk sant det Cher synger!

Gjest celine
Skrevet
Har andre også opplevd et kyss eller en kysser som blåste alle andre av banen?

Jepp!! :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

mitt beste kyss tror jeg må være det første :klemmer: jeg var på date med han jeg er sammen med nå, og når vi skule klemme farvell ble d sånn at vi bare forflyttet klemmen mot et kyss...det var helt hærlig. Da jeg kjente leppene til min kjære ble jeg helt mo i knærne og kjente en lykkeføllse i hele kroppen :rødme:

det skulle imidlertid ta over et år, (med nesten nul kontakt) før vi ble sammen :sjenert:

nå har vi det derimot kjempebra, og det hender kjæresten min bare kan sitte å kline og småkysse med meg lenge..han er kjempeflink og jeg digger det :love:

Gjest Kaya83
Skrevet (endret)
:) Endret av Kaya83
  • 2 uker senere...
Skrevet

det må være en fyr jeg holdt på med for noen år siden.kommer aldri til å glemme kyssene hans.

Gjest klump
Skrevet

På lørdag klinte jeg med en mann som rett og slett hadde noen av de mykeste og deiligst leppene jeg har vært borti. Og så var han så oppmerksom på resten av meg samtidig, strøk på meg overalt, og kyssa skikkelig lidenskapelig. Lå og klina i timesvis. Helt fantastisk var det, særlig etter å ha vært sammen med en som såvidt ville smånusse i ny og ne, og til nød kline litt før og under sex. Er utrolig glad i å kysse selv, så det skal jeg passe på at matcher med neste kjæreste (;

Gjest Gjest
Skrevet
Holdt på med en som var en fantastisk go kliner, var helt utrolig, og savner d sårt. Merker d er mange dårlige kyssere dr ute, bruker alt for me tunge.

Gid samboeren min kunne kysset slik som han andre, med hn her foretrekker jeg å heller kutte d ut:P Stygt å si det, mn d blir alt for mye spyttveksling for min del.

Hvorfor ikke bare fortelle han hva du liker og ikke liker ved kyssingen hans? Da kan det jo bli bedre. Kyssing er noe alle parforhold trenger.

Min samboer kysset på en måte jeg ikke likte eller passet meg. Jeg tok det opp med han på en forsiktig måte. Det ble ikke perfekt av den grunn men mye bedre.

Lykke til.

Skrevet

Kjæresten min! Han kysser kjempebra. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Åh memories....

Det er noen år siden nå. Var 13-14 år ca. Var sammen med en som var noen år eldre en meg. Han kunne det med å kysse!! Hadde de utroligste lippene og visste akkurat hvordan han skulle bruke tunga. Nå 6-7 år etter så husker jeg ennå denne personen kjempe godt. Kommer nåkk aldri til å glemme de kyssene hans. Det skal siest at han var min første kjærlighet også så det har sikkert litt å si på de gode minnene =) :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...