Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvor mye må jeg trene og hvor ofte for å gå ned i vekt. Er litt utålmodig nå. Begynte å trene for 3 uker siden tror jeg og jeg sto på vekta i stad og jeg har ikke gått ned.. Hva kommer det av? Hmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har trent aerobic 2 g i uken siden slutten av januar. Har til nå gått ned 4 kg, uten å legge om kostholdet. Så det på vekten etter ca6,8 uker. Men man blir jo litt strammere i fisken og da, muskler veier mer enn fett. Mål deg hver annen uke isteden! Man går mindre ned av styrketrening, bør være noe du blir andpusten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvor mye må jeg trene og hvor ofte for å gå ned i vekt. Er litt utålmodig nå. Begynte å trene for 3 uker siden tror jeg og jeg sto på vekta i stad og jeg har ikke gått ned.. Hva kommer det av? Hmmm..... 9dl fett veier like mye som 1dl muskler.. ikke glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 3 ganger uken... ikke spsie mer fordi en trener... muskler veier mer enn fett... men burde SE resultater etter tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja vel ? Jeg har ikke begynt med styrketrening enda, da jeg vil konsentrere meg om å gå ned i vekt gjennom kondisjon. Jeg sykler og stepper. Det blir jeg sliten av, svetten siler og jeg merker jeg bruker kroppen. Jeg får ta tiden til hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 3 ganger uken... ikke spsie mer fordi en trener... muskler veier mer enn fett... men burde SE resultater etter tre uker. Jeg kan jo "se" forandring"ser det best når jeg har på meg klær. Kan jo se at jeg har blitt noe bedre... Ser det på lårene mine som jeg har komplekser for. Har nesten glemt åssen jeg så ut før jul... Ser det best i ansiktet mitt, det har blitt mer markert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. mai 2003 #7 Del Skrevet 23. mai 2003 There you go! Vil du heller veie lite og se ut som før, eller veie det samme og se ut som om du veier mindre enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #8 Del Skrevet 23. mai 2003 Jaaa :oops: Men jeg er dessverre for opptatt av vekten jeg. Ser jo at jeg er ei pen jente, men skulle så gjerne veid det magiske 60 kg. Må "bare" ned 8,5 kg.. Men jeg burde egentlig bare drite i det, det er bare et tall. Jeg bryr meg mest om åssen jeg ser ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #9 Del Skrevet 23. mai 2003 There you go! Vil du heller veie lite og se ut som før, eller veie det samme og se ut som om du veier mindre enn før? Jeg vil heller veie det samme og se ut som jeg veier mindre enn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. mai 2003 #10 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg vil heller veie det samme og se ut som jeg veier mindre enn før Og er det ikke det du sier du gjør; etter bare 3 uker? Da er det bare å fortsette samme veien, da! Lykke til! :D (Jeg er i samme båt selv, og vet det ikke er lett...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 23. mai 2003 #11 Del Skrevet 23. mai 2003 Kjære Mzfire, det er dessverre ikke så enkelt at man går ned i vekt bare man begynner å trene. Når du begynner å trene "krever" kroppen mer næring i form av økt sultfølelse, og så lenge du ikke prøver å kjempe i mot sultfølelsen ved å spise litt mindre enn du egentlig har lyst på vil dessverre vekta ikke gå ned. Mange går faktisk litt opp i vekt når de begynner å trene da de utvikler mer muskelmasse som jo veier mer enn fett. Nei, slanking krever faktisk en innsats med kostholdet også. Min erfaring etter mange år med trening og deffing er at det er umulig å gå ned i vekt, med eller uten trening, uten å spise mindre enn man har lyst på, altså må man være litt sulten når man slanker seg. Det er jo nettopp det som gjør det så forbaska vanskelig å gå ned i vekt! Men selvsagt er det lettere hvis man går inn for å spise fornuftig ved å innta en større del av det daglige energiinntak i form av proteiner, og litt mindre i form av karbo. Ved å holde blodsukkeret stabilt kan du til en viss grad motvirke karbosug også. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #12 Del Skrevet 23. mai 2003 Takk Donpedro Lykke til med deg også, go girl :D Ja Petruska, det har du rett i. Jeg syns det er så vanskelig, for jeg er så glad i sjokolade. Brus har jeg nesten sluttet med, gikk over til light, men tror ikke det er så bra heller. Og nå har jeg begynt å drikke masse vann igjen. Jeg har nå i de siste dagene vært litt sulten, men da har jeg gått sulten. Men jeg har spist nok å da. 3 måltider om dagen.. Frukt har jeg begynt med også og kostfiber brød. Jeg HATER å slanke meg. Det var værst ved juletider, da spiste jeg like mye som en mann. Nå har jeg fått høre at jeg ser slank ut. Problemet mitt er at jeg har så lyst på godis hele tiden. Da koser jeg meg. Men jeg har skjerpet meg da, men har ikke klart å kutte det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 23. mai 2003 #13 Del Skrevet 23. mai 2003 du sier at du ikke klarer å kutte ut godteriet, vel da ville jeg unnet meg litt godteri en gang i blant. det beste slankerådet jeg noen gang har lest var at du SKAL unne deg litt godt i blant, hvis ikke så får du en kjempesprekk og det vil du jo ikke så lenge du ikke lesser innpå med godteri så gjør ikke littegrann en gang i blant noe. lykke til med slankingen og treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #14 Del Skrevet 23. mai 2003 TheImp Takk det var koselig *Klem* Ja jeg får heller det, unne meg noen en sjelden gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #15 Del Skrevet 23. mai 2003 Synes du er flink jeg! :D Du skal unne deg noe godt innimellom eller så sprekker du bare, som the imp sier. Hvis du ser slank ut er du vel på trivselsvekta for din kropp, og har kanskje ikke behov for å gå ned i vekt? Prøv å kutte ut tanken på vekta og fortsett å trene og spise sunt! Da får du en sunn og sterk kropp som du trives med, og sannsynligvis vil den da se bra ut også (det gjør den sikkert allerede)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uinnlogget Petruska Skrevet 23. mai 2003 #16 Del Skrevet 23. mai 2003 Det var jeg som skrev innlegget over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #17 Del Skrevet 23. mai 2003 Takk Petruska Ja det var det jeg også tenkte at kansje jeg har funnet trivelsvekten min.. Bruker jo str 40 i bukser nå så og i overdeler bruker jeg Medium og da har jeg god plass så Skal tenke på det du sa om at jeg skal trene videre og tenke at jeg har en sunn kropp Det er jo snakk om endring av livsstil så . *god klem til deg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #18 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg tror jeg skal henge meg på deg, jeg! Vil veldig gjerne bli kvitt 5 kg før august, for da skal jeg i bryllup! Tenkte jeg skulle jogge tre ganger i uka + styrketrening hver lørdag! Hørtes det bra ut eller? Til latsabb å være. Jeg kan om jeg vil, tar bare litt tid med meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #19 Del Skrevet 24. mai 2003 Min erfaring er at dersom du trener regelmessig blir du mer fornøyd med kroppen din, uansett om du går ned i vekt eller ikke. En sterk og trent kropp føles uansett bedre enn en utrent kropp. Prøv å fokusere på at en kropp er mye mer enn bare en slank skikkelse. Du ser bedre ut når du er veltrent, selv om du skulle ha noen "bulker" her og der. Str 40 er da en ok størrelse? Når jeg trener kommer også lysten på sunn mat av seg selv. En god sirkel kan man si. (er sjokolade avhengig da, uten at jeg stresser med det i noen særlig grad) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 24. mai 2003 #20 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå