Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Litt vanskelig å forklare, men jeg har tenkt til å ha sex med en gift mann lørdags kveld. Han er så utrolig kjekk, og det pirrer meg veldig at vi skal ha oss nå. Jeg er samboer med verdens herligste mann, jeg ville alri ha byttet han ut med noen, han er min store og ene kjærlighet. Jeg og han gifte mannen har planlagt dette i over lengre tid, så det er uaktuelt å ikke gjøre dette. Jeg ser frem til lørdagen, gleder meg utrolig mye. Det eneste jeg tenker på om dagene. Syns dere at det vil være galt av meg å ha sex med denne mannen? Jeg har det veldig godt med min samboer, og vi har et utrolig godt sexliv.
Nabodama Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hva tror du? Kjenn etter hva du selv ville følt om samboeren din planla og gjennomførte det samme. Og hvorfor i all verden vil du risikere forholdet til samboeren din (for det er det du gjør) bare for dette? Du sier du dere har det veldig bra sammen, og har et utrolig godt sexliv, hva er behovet for en annen da??? Endret 1. juli 2008 av Nabodama
milla-mor Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Trengte du virkelig å spørre...? Ikke bare er det galt, det er fullstendig sinnsforvirret.
milla-mor Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg antar at du skal gifte deg på lørdag? Åh, gud, håper det. Alternativet er jo egentlig altfor dumt til å bite på...
Fresi Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Åh, gud, håper det. Alternativet er jo egentlig altfor dumt til å bite på... Vel, det hender jo at den slags forekommer, dessverre. Jeg ville bare spørre for sikkerhets skyld
Nabodama Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg antar at du skal gifte deg på lørdag? He he, kanskje det er sånn det henger sammen, ja:)
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 En samboer du elsker over alt på jord? Da ville du ikke vært utro mot ham. Jeg fatter ikke at det går an å planlegge utroskap på den måten og fortsatt tro at "den man elsker over alt på jord" fortsatt venter hjemme når du har gjort deg ferdig. Håper han går fra deg.
Gjest gladlaks Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Syns dere at det vil være galt av meg å ha sex med denne mannen? Ja!!
Gjest StockDama Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Neida, ingenting galt med det du gjør. Det er jo helt åpenbart at du elsker samboeren din. Så da skulle det bare mangle at du puler rundt bak hans rygg.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Neida, ingenting galt med det du gjør. Det er jo helt åpenbart at du elsker samboeren din. Så da skulle det bare mangle at du puler rundt bak hans rygg. Du utfører bare din plit som en feminist og en som kjemper for kvinnerettigheter, rett til å pule hvem du vil STÅ PÅ!!!!!!!!!
Gjest Muskat Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes det er galt med mindre du og din samboer har en avtale hvor begge har lov til sidesprang. I så fall ville jeg ikke forstått det, men heller ikke dømt et forhold bare fordi det er annerledes enn mitt eget. Det høres riktignok ut som om dette er en avtale som bare gjelder deg og da synes jeg det høres galt ut, i tillegg til at det som sikkert i utgangspunktet er ment som en one night stand, raskt kan utvikle seg til et forhold. Jeg sitter allikevel med mange spørsmål: - Hvorfor vil du og den gifte mannen dette? - Hva ønsker dere å oppnå med dette? - Ser du for deg at du kommer til å ha dårlig samvittighet i etterkant? Hvis ikke, er du helt sikker på at du egentlig elsker ham? Også blir det opptil deg å svare på dette: Ville du synes det var galt om din samboer planla noe tilsvarende? Ut fra det du skriver dømmer jeg deg nord og ned for dette og er enig med tidligere innlegg. Jeg håper han går fra deg...
Gjest Gjest_kalle_* Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 En kvinne kan selvsagt gjøre som hun vil, stå på. Det er utro MENN vi ikke liker.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Litt vanskelig å forklare, men jeg har tenkt til å ha sex med en gift mann lørdags kveld. Han er så utrolig kjekk, og det pirrer meg veldig at vi skal ha oss nå. Jeg og han gifte mannen har planlagt dette i over lengre tid, så det er uaktuelt å ikke gjøre dette. Jeg ser frem til lørdagen, gleder meg utrolig mye. Det eneste jeg tenker på om dagene. Syns dere at det vil være galt av meg å ha sex med denne mannen? Jeg har det veldig godt med min samboer, og vi har et utrolig godt sexliv. Så lenge ikke du og samboeren din har en avtale om at dere kan ha sex med andre og han gifte mannen har den samme avtalen med kona si, så er det galt, ja. Jeg er samboer med verdens herligste mann, jeg ville alri ha byttet han ut med noen, han er min store og ene kjærlighet. Ja, ha? Og likevel har du tenkt til å være utro? Du høres ut som en hyggelig person...
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 Tenker vi kan gratulere med brylluppet på lørdag, jeg;)
Jade Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Edit: skjønte sammenhengen nå Lykke til med bryllupet, og herlighetene som følger! Endret 1. juli 2008 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #19 Skrevet 1. juli 2008 Jupp på lørdag skal jeg gifte meg, og da blir det sex med nin gifte mann. Sorry, klarte ikke å dy meg
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #20 Skrevet 1. juli 2008 Litt vanskelig å forklare, men jeg har tenkt til å ha sex med en gift mann lørdags kveld. Han er så utrolig kjekk, og det pirrer meg veldig at vi skal ha oss nå. Jeg er samboer med verdens herligste mann, jeg ville alri ha byttet han ut med noen, han er min store og ene kjærlighet. Jeg og han gifte mannen har planlagt dette i over lengre tid, så det er uaktuelt å ikke gjøre dette. Jeg ser frem til lørdagen, gleder meg utrolig mye. Det eneste jeg tenker på om dagene. Syns dere at det vil være galt av meg å ha sex med denne mannen? Jeg har det veldig godt med min samboer, og vi har et utrolig godt sexliv. håper han får seg en knull som han blir å drømme om i resten av livet hans slik at han kan komme vidre. mulig helga etter du ha knulla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå