Gjest Gjest_Lille Persille_* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Sist lørdag fikk øyevippene mine permanent krøllet. Jeg hadde ganske store forventinger, men resultatet ble ikke akkurat som forventet. Jeg har litt lange vipper, og stusset litt på at hudepleieren valgte den aller minste rullen, da vippene skulle rulles opp. Jeg stolte på at hun visste hva hun drev med, og sa ingenting. Etter en halv time var hele behandlingen over jeg og skulle endelig se resultatet. Jeg hadde fått øyevipper som var aaaalt for mye krøllet. De krøllet seg inn mot øyelukket, og så egentlig bare superkorte og rare ut. Med mascara blir alt bare klumpete og rart. Hva gjør jeg nå? Hvor lenge holder de seg slik? Skal jeg klage? Har noen opplevd noe liknende?
Nienna83 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det er dessverre det som er problemet med oss nordmenn, vi er for høflige til å si ifra Jeg syns du skal gå tilbake og klage! Du har tross alt betalt for et produkt/service du ikke er fornøyd med! Hvor fikk du utført behandlingen og var den dyr?
Gjest Tanita Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Permanent vippekrøll er noe av det enkleste en hudpleier gjør. Jo lengre jo større rull. Gå tilbake og klag og få pengene dine tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå