Gjest Gjest1 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Dette temaet har sikkert blitt diskutert før, men jeg kunne gjren tenkt meg å høre noen nye innspill! Jeg er selv ganske høy, nærmere 197 cm. I det siste har jeg fått en god tone med ei jente. Utfordringen ligger i at høyden hennes ligger et sted mellom 155-160 cm. Det jeg lurer på er om dette vil bli helt latterlig å se fantastisk dumt ut? Nå er ikke høyde forskjellen prøvd ut noe særlig siden vi ikke er et par. Hva tror dere hun muligens tenker om denne saken? MVH Gjest1
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Bestekompisen min er ganske høy, 1.90 kanskje? Og han er sammen med venninna mi som er ca 1.50. De er så søte sammen! Om du synes høyden er et problem (tro meg det er det ikke) så er du kanskje ikke nok interssert i jenta i utgangspunktet.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Personlig bryr jeg meg fint lite om høyde. Jeg er høy, og har hatt høyere og lavere partnere. Jeg har en bekjent som er nærmere to meter, han faller som regel for jenter under 160... I følge ham er det biologisk at høye menn faller og lave kvinner faller for hverandre, mens høye kvinner og middels menn ofte faller for hverandre, fordi avkommet da vil bli nært "normalen" (dette har jeg ingen dokumentasjon på men syns det var en fascinerende tantke)
Nabodama Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Dette temaet har sikkert blitt diskutert før, men jeg kunne gjren tenkt meg å høre noen nye innspill! Jeg er selv ganske høy, nærmere 197 cm. I det siste har jeg fått en god tone med ei jente. Utfordringen ligger i at høyden hennes ligger et sted mellom 155-160 cm. Det jeg lurer på er om dette vil bli helt latterlig å se fantastisk dumt ut? Nå er ikke høyde forskjellen prøvd ut noe særlig siden vi ikke er et par. Hva tror dere hun muligens tenker om denne saken? MVH Gjest1 Jeg tenker at det blir litt upraktisk, men ellers greit...
tasha Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 hovedregelen min når jeg skal på sjekkern er at han skal være minst like høy som meg, eller høyere. jeg er nærmere 170, og har prøvd meg ut med lavere, og må si jeg følte meg utilpass. så for meg må jeg ha høyere gutter. synters det er fint å søtt å se på
Suzy Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Personlig så tenker jeg at om du bryr deg mer om hvordan dere ser ut sammen enn om at du ønsker å være med denne jenta, så kan du se deg om etter ei anna ei... Ellers er jeg ikke veldig høy og syns det er herlig med en høy mann!
Gjest Tanita Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Høydeforskjeller betyr da ingenting i forhold!
Monica1968 Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er 178 cm og veldig slank, i tillegg bruker jeg alltid høye hæler. Min mann er 175 cm, og kraftig bygget. Om det ser merkelig ut? Helt sikkert. Men bryr vi oss om det? Nei. At mannen er mye høyere enn kvinnen er vel det minste problemet ang høyde også, etter min mening.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Takk for svar! For min del er en høyde forskjell helt greit. Litt av grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har peiling på hva hun tenker om temaet. Eller om det i det hele tatt er no tema for henne...? Hva tror dere litt midre jenter tenker om høye, 197 cm, men f.eks. er det utelukkende en idividuell sak, eller er det en slags norm..? Gjest1
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Hvis du lurer på hva HUN tenker, så må du nesten spørre HENNE. Selv om vi er kvinner er vi tross alt ikke tankelesere. Jeg synes du skal slutte å henge deg opp i slike detaljer. Jo flere slike overfladiske regler man setter seg, desto større er sjansene for at man spollerer sitt håp om å finne kjærligheten. Hvor latterlig lite betyr ikke ting som høyde, vekt, øyefarge og andre utsenderelaterte faktorer, når alt kommer til alt? Hva om denne jenta er den du kunne levd livet ditt med? Skal du la noe så overfladisk som høyden din komme i veien?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Jeg tenker at det blir litt upraktisk, men ellers greit... Enig med nabodama. Jeg er 167. For meg er det mer praktisk å være sammen med en som er 175 enn en som er 2 meter. Men det viktigste er at man passer sammen på det personlige plan og at man tenner på hverandre.
Gjest gjestjenta Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Hei TS. Jeg er ei jente på litt under 160, og har tenkt samme tanke som du gjør. Det vil se litt teit ut, og være litt upraktisk. Men alikevell hadde jeg ikke brydd meg særlig om det hvis jeg traff den rette. Jeg er enig med de andre her, det er ingen ting å bry seg om. Ei veninne av meg som er på samme høyde, var sammen med en på din høyde ca. Husker vi snakket om høydeforskjellen før de ble sammen, men da de ble sammen tenkte jeg ikke på det en gang. De var kjempe søte sammen. Så lykke til. Det er ingen ting å tenke på
Nigo-san Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Så lenge du tåler å ligge en halvmeter alene i senga, så er det da ikke noe problem? Hadde ikke stusset over det i det hele tatt. Jeg er 178 cm og veldig slank, i tillegg bruker jeg alltid høye hæler. Min mann er 175 cm, og kraftig bygget. Om det ser merkelig ut? Helt sikkert. Men bryr vi oss om det? Nei. Det gjør ikke Tom Cruise eller Mick Jagger heller
Gjest Elize Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er 154cm og samboeren min er 187cm. Høyden har aldri vært et problem. Vi passer perfekt sammen
Reveal Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Kan jo ikke annet enn å kommentere- de som mente det kanskje var upraktisk.... Jeg ser heller på det som superpraktisk; Sammen når de alle høyder!! Se det positive i alt- så går det som regel så bra så! (Med hilsen fra ei på 176 som ikke bryr seg katta om høyde)
-Dolly- Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Det meste blir et problem hvis man gjør det til et problem Jeg var såvidt over 160 og sammen med en på 2 meter.
Ethereal Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Typen min er et hode høyere enn meg, altså ikke en kjempestor forskjell, men man ser det jo litt. Jeg syns bare dette er sjarmerende og fint. I tillegg faller jeg for høye gutter.
Gjest Casey Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Hei! Dette temaet har sikkert blitt diskutert før, men jeg kunne gjren tenkt meg å høre noen nye innspill! Jeg er selv ganske høy, nærmere 197 cm. I det siste har jeg fått en god tone med ei jente. Utfordringen ligger i at høyden hennes ligger et sted mellom 155-160 cm. Det jeg lurer på er om dette vil bli helt latterlig å se fantastisk dumt ut? Nå er ikke høyde forskjellen prøvd ut noe særlig siden vi ikke er et par. Hva tror dere hun muligens tenker om denne saken? MVH Gjest1 Jeg synes det er i orden med høydeforskjeller så lenge mannen er høyere enn kvinnen.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #19 Skrevet 3. juli 2008 Dette trenger du ikke å bekymre deg for ! Eksen min var nærmere 2 meter og jeg er 1,60. Jeg personlig synes det var godt med en høy mann/gutt, fordi man føler seg litt "liten og tatt vare på" (teit, ja, jeg vet det..) Han jeg dater nå er rundt 1,90, så jeg faller tydeligvis for høye menn (Det skal sies at min første kjæreste var like høy som meg...) En stor fordel med å ha en kjæreste som er høy er at problemstillingen med høye pumps er ikke-eksisterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå