Mashiara Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hej! Är det någon som vet någon bra kennel/person i eller nära Trondheim som kan se till min hund nu i helgen, 4-6/7? Jag vet att det är kort varsel och semestertid, men jag måste resa bort i helgen pga familjsituation. Jag är alltid väldigt noga med vem/vilka som ser till min hund då han betyder otroligt mycket för mig, men vet inte vad jag ska göra när jag måste resa så snart. Jag har inte någon familj nära eller några vänner som kan ställa upp i helgen. Förslag någon?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det er en kennel ved Hyttfossen i Klæbu (ca 3 mil fra byen) som jeg tror har godt rykte. Ville googlet dem og sett etter folks erfaringer, og kontaktinfo
Mashiara Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Tack för tipset, ska kolla upp det...
la Flaca Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Skriv litt mer om rase, alder, kjønn, vant m barn og andre hunder etc, så får du kanskje napp hos privatpersoner også. Skulle gjerne vært hundepasser jeg, men har en livlig valp på 4 mndr. og to barn under 4 år (+ stebarn på 10 nå i helga), og det kan bli mye for en hund som er vant med en roligere tilværelse.
Mashiara Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Hehe, det kan jag förstå! Men tack! Min hund är supersnäll, men lite av ett monster. Han är en omplacering och kan vara ganska nervös och stirrig först med främmande, men sen blir han allas bästa vän... Han är en blandras schäfer/collie (?), hanhund, 3 år... kommer bra överens med andra hundar men är inte särskilt van vid barn, men de han har träffat har han efter en stund lekt för fullt med =) Om någon vill se så är det här en länk till en film jag gjorde för en konkurranse, där han har huvudrollen... =) Så får ni se monstret... Atlas The Beast
la Flaca Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 For en herlig hund du har, vakker! Anbefaler deg å legge ut en tråd på www.canis.no. Mye hundefolk der, og en god del som har god peiling men ikke har hund for øyeblikket. Sikkert mange som kunne tenkt seg å låne Atlas ei helg
Mashiara Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 :-D Jag har följt ditt råd och lagt ut en annons på canis =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå