Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dørene åpner 17, noen som aner når konserten begynner?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei snuppa, på billettservice sa de ca kl 20... Jeg tenker vi forholder oss til det.

Skrevet

Herlig :) Takk, takk!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Gleder man seg?

Jeg er helt ukonsentrert nå jeg, og lurer på hvor tidlig det kan forsvares å gå fra jobben for å gjøre noe som begynner klokka åtte... :sjenert:

Skrevet

Vel, da kan man jo bare vise til at dørene åpner 17 og at du må dra hjem lenge før det :fnise:

Her gleder man seg, ja. Men det er sjelden jeg gleder meg i særlig grad lenge i forveien, derimot tenker jeg at jeg blir gira når jeg har funnet plassen min!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Lur plan!

Jeg er en unge til gleding, og ender ofte opp nesten skuffa, fordi jeg brukte så mye energi på selve gledinga :sjenert:

Skrevet

Haha, det kjenner jeg meg igjen i fra tidligere tider! Omtrent ALT endte opp med å bli antiklimaks. Men gode, gamle Leonard skuffer oss ikke :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Julaften var verst, da gledet jeg meg nesten i stykker... :fnise:

Uansett, kose deg masse i kveld, Ciara, Cohen skuffer ikke!

Skrevet

Ha det hyggelig! :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Virkelig en fantastisk oppleveles. For en mann! Jeg blir helt skjelven i knærne jeg, og må minne meg om at han er en gammel liten tass :fnise:

Energien, formidlingsevnen og tekstene, ingen over ingen ved siden...

(Men, jeg klarte selvsagt å irritere meg på konsertgjengere som absolutt skal være snublefulle, skravlende, prate i mobiltelefon og vimse rundt og dille...

Spesielt ett par satt seg på VIP-plasser, uten billetter, nektet å flytte seg, satt og pratet hele konserten, gikk fram og til bake, snakket i telefon, tok bilder og sølte øl. Jeg klarte å ikke irritere meg for lenge, men måtte ta meg litt sammen. Skjønner at vi har ulike måter å oppleve konserter på, men for meg er sånt veldig forstyrrende, jeg er sikkert ond... Og nå har jeg fått det ut!)

Skrevet

Veldig fornøyd. Fantastisk konsert, og utrolig hyggelig å se en artist som faktisk var glad for å spille konsert, og som var oppriktig takknemlig for responsen han fikk.

Skrevet

En kjempefin konsert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...