Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Om din voksne sønn eller datter. Hadde voldat og drept en 2 år gamel unge Ville du beskyttet ditt barn for å ikke komme i fengsel ? Kunne du virkelig fremdels bry deg om ditt barn når du viste at de hadde gjort det de hadde gjort ?
HeleneHarepus Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville ikke beskyttet mitt barn om jeg visste at det hadde drept et annet menneske (2 åring eller annen alder er uvesentlig!). Jeg ville fortsatt å være glad i mitt "barn" (selv om det er voksent - ville det alltid vært mitt barn) og håpt at det fikk den hjelpen det trengte.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville at h*n skal sone den straffen han får men jeg hadde fortsatt elsket barnet mitt! Fordømt det h*n gjordet men støttet h*n
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville at h*n skal sone den straffen han får men jeg hadde fortsatt elsket barnet mitt! Fordømt det h*n gjordet men støttet h*n Veldig enig! Fordømt handlingen, krevt at "barnet" tar ansvar, men hadde likevel støttet og elsket "barnet".
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Gærne folk. Skjerp dere. Man er ikke glad i ett annet menneske som gjør noe sånt uansett hvem det er. Hvis min sønn hadde gjort noe sånt ville jeg ikke ha sett han mer.
la Flaca Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Selv om barna mine hadde voldtatt og drept et annet barn hadde jeg elsket dem like mye, ja. Selv om jeg ikke hadde forstått handlingen og hadde følt enorm avsky mot det de hadde gjort. Jeg hadde ikke beskyttet dem i den forstand å hindre at sannheten kom for en dag. Men ingen ting de gjør kan få meg til å være mindre glad i dem, er jo mamman deres. Forresten kjenner jeg en mor hvis barn forbrøt seg mot barnebarnet hennes. Altså det voksne barnets eget barn. Noe sånt er så grusomt og fullt av motsetninger at det nesten ikke går an å komme seg gjennom det.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Om din voksne sønn eller datter. Hadde voldat og drept en 2 år gamel unge Ville du beskyttet ditt barn for å ikke komme i fengsel ? ja Kunne du virkelig fremdels bry deg om ditt barn når du viste at de hadde gjort det de hadde gjort ? ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå