Arwen Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Noen som kan anbefale meg et bra dobbelt vaffeljern? Skulle helst hatt det jeg har nå i dobbelt, men det merke produserer bare enkle desverre.
Elbereth Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Åviken har doble vaffeljern som er raske å steke med. Pris ca 800 kr tror jeg. Eneste bakdelen er at de har firkanta vafler, og det blir ikke det samme...
HeleneHarepus Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 I vår kjøpte jeg et hos Jernia som lager 5 hjerter x 2. Det har vi på hytten, så merke husker jeg ikke. Årviken har jeg hjemme. Begge er jeg like fornøyd med, og fassongen har ingenting å si (eneste er at det er lettere å dele de med 4 hjerter laget i Årviken sitt).
Opal Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjøpte et dobbelt jern på Jernia, men det går ikke an å lukke det helt opp. Dvs at det holdes ikke oppe av seg selv, og det er veldig irriterende når man skal smøre det mer osv og man må holde det med den ene hånden, så sjekk før du kjøper.
Pasha Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Årviken. Fordelen med det er at det har mer styrke i platene oppe enn de nede.. så da blir vafflene jevnere stekt.. (man bruker jo litt tid på å hele over røra, og lukke jernet..ergo blir de lenger stekt på undersiden)
Leeloo Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjøpte nettopp dobbelt jern på Clas Ohlson, er faktisk kjempefornød Steker raskt, slipper greit og varmes rakt opp. Ga 300 kr for det. Har tidligere hatt Invite fra Jerna, det var ikke bra (veldig tregt), men mulig det var noe galt med termostaten.
Gjest -diddeline- Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Seint ute med svar her, men jeg har Wilfa sitt dobbel-jern og er meget fornøyd!
Gjest *Mim* Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Tror jeg har Wilfa. Veldig fornøyd med det, og hadde som absolutt krav at det måtte ha femhjerters plater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå