effy Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ser på forumet at det er mange som skal reise til Thailand i sommmer (spesielt bryllupsreise). Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som reiser dit midt i regntiden. Jeg var 3 uker på koh samui i fjor sommer og det var jo nesten bare regn! Jeg ble super skuffa over å ha reist så langt for å så bare få drittvær. Det var 3- 4 dager som var bra/delvis sol. Reiseselskapet sa at om sommeren så var det bare regn noen timer i løpet av dagen, så ble det bra vær. Det samme leste jeg på flere reiseforum også. Nå er det ikke sånn at sol er alt i løpet av en ferie, men herregud så kjedelig hvis man skal være borte i 2-3 uker. Noen andre som har tanker om dette? *sukk*
gard Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei Jeg har vært i Thailand flere ganger i regnetiden og jeg synes ikke at det har gjort noe med litt regn mer eller mindre hver dag. Dersom det regnet fra morgen til kveld så må dere ha vært veldig uheldige for det kan jeg bar huske å ha opplevd en dag i Thailand. Men jeg synes alltid det er kjekt å reise til Thailand...samme hvordan været er :-)
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg foretrekker New Zealand om sommeren. Deilig med snø
Gjest smotti Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kom hjem fra bryllupsreise i Thailand for en uke siden, vi var der 14 dager og hadde strålende vær hele tiden bortsett fra de 2 siste dagene. Vi hadde ikke regn i hele tatt de 12 første dagene med andre ord. Ikke var det mye skandinavere heller, deilig!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hei. akkurat vært i Thailand selv nå. SUPERT!! hadde noe regn....endel til tider... Men det er varmt og deilig. Vi badet, spiste godt, leste bøker, spilte fotball m ungene..SLAAAAPPET av,solte oss, fisket, snorklet og hadde en super ferie. OG hoteller er endel billigere i lavsesong, mye mindre turister( og mye bedre plass på stranden). 3.gang eg er i thailand under regntiden( 5. gangen totalt)...reiser gjerne igjen tidlig på sommeren..
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Har vært i thailand i mai i 3 1/2 uke. kan telle antall soldager på en hånd.. Dro litt tidligere i år og hadde flere uker med sol:)
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Det viktige er å finne ut hvor i Thailand det er minst regntid. Vi var i Thailand i fjor sommer. Fikk da anbefalt å dra inn i bukta, dvs. ikke på Vestkysten (Krabi). Og hadde nesten fint vær hele tiden (Ko Samui og Ko Phangan).
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Hei. akkurat vært i Thailand selv nå. SUPERT!! hadde noe regn....endel til tider... Men det er varmt og deilig. Vi badet, spiste godt, leste bøker, spilte fotball m ungene..SLAAAAPPET av,solte oss, fisket, snorklet og hadde en super ferie. OG hoteller er endel billigere i lavsesong, mye mindre turister( og mye bedre plass på stranden). 3.gang eg er i thailand under regntiden( 5. gangen totalt)...reiser gjerne igjen tidlig på sommeren.. Ja vi var altså på Ko Chang og Ko Samet
Rosenrød Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Jeg kom hjem fra Koh Samui i går og har hatt tre uker med mye sol. De siste to dagene var det overskyet med litt regn innimellom, men det var helt greit, jeg reiser gjerne tilbake neste sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå