Gå til innhold

Hansker til denne kjolen


Imax

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt kjole for et år siden, og har stort sett alt i orden. Og så gikk jeg inn på hjemmesiden der jeg har kjøpt kjolen, og da hadde de lagt inn et nytt bilde av kjolen MED hansker. Så slo deg meg plutselig: Burde jeg ha hansker til denne kjolen? Her er kjolen:

http://www2.davidsbridal.com/bridalgowns_d...45&prodgroup=10

Vet ikke helt, men tar i mot forslag og meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært kjempefint med hansker til den kjolen. Synes fort det ser litt nakent ut uten når kjolen er stroppeløs.

Det finnes mange flotte hansker. Jeg skal ha korte (når til midt på underarmen), champagnefarvede hansker; uten fingre og med et diskret perlebroderi på håndleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo pent med hansker, og jeg kan være enig med "brud i midnattsol" at stroppløse kjoler kan bli litt nakne. Men du bør jo tenke på hva du ønsker selv også. Det kan jo blir litt pes å ha hansker som kanskje må tas av ved ringpåsettelse osv. Dersom du har langt slør kan du legge dette litt over skuldrene slik at du ikke føler deg så naken.

Så konklusjonen min er velg gjerne hansker til denne kjolen hvis du vil ha hansker!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig om å ha hansker til den kjolen.

Det finnes forskjellige størrelser, har du litt kraftige overarmer lønner det seg ikke ha lange hansker som går til overarmen. Da er det lett for at de blir litt stramme, og da "velter" overarmen seg litt over hanske kanten.

Ble litt tungt forklar det her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig om å ha hansker til den kjolen.

Det finnes forskjellige størrelser, har du litt kraftige overarmer lønner det seg ikke ha lange hansker som går til overarmen. Da er det lett for at de blir litt stramme, og da "velter" overarmen seg litt over hanske kanten.

Ble litt tungt forklar det her :roll:

ja, det er sant det du sier!

Selv kler jeg ikke hansker, er lav også og synes hansker passer best på lange slanke kvinner som er "typen" til det - ikke jeg. Og jeg skal ha kjole som er stroppeløs... løser dette med å ha langt slør, armbånd ol. Jeg mener at det kan være like pent og elegant uten hansker også - det kommer an på typen mener jeg. Så har du lyst på, gjør det, om ikke la det være - er mitt råd.

Mange ganger kan bruder med hansker virke "gnudd", blir mere helhet uten... så dette kommer an på sit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på om du liker hansker eller ikke! Til kjolen din kan du helt klart ha hansker, men det fine er jo at det er helt opp til deg om du ønsker dette eller ikke....

Lykke til!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at hansker vil være pent til, men det er på ingen måte påkrevd, synes nå jeg.

Veldig gode poeng ang kraftige overarmer - det er IKKE pent med hansker som klemmer på overarmsfett!

Så det må du nesten vurdere selv.

Finnes jo mange pene korte hansker også, evt hansker som rekker til albuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess

ENIG med de andre her! Jeg bestillte hansker gjennom en norsk nettbutikk, og fikk feil størrelse...nemlig laaaange hansker som moste overarmene mine sammen - og det var skikkelig ubehagelig å gå med samt veldig stygt siden jeg har litt fleskete overarmer :oops:

Klagde selvfølgelig på den feilen de hadde gjort, og fikk tilsendt riktig størrelse i posten etter et par dager - de er i vanlig hanskestørrelse - og kjempefine!

...men nå vurderer jeg å selge dem, for mamma skal sy bolero til meg, og da blir det litt mye med hansker :wink:

Vanskelig dette med tilbehøret, gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...