Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Her er det et slankeforum for dere som ønsker det: http://lillemirakel.com/slankeforum/index.php?
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 20. januar 2009 av Skya
lovenemo Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Legger inn flere linker her jeg; http://www.slankenett.no Slankedagbok, artikler og forum http://www.iform.no Mye om styrketrening http://www.trim.no http://www.vektklubb.no VG's vektklubb. Registrer matinntak, trening og få oversikt over hva du får i deg og hva du forbruker. Koster noen hundrelapper i året. http://www.somebody.no http://www.vektklubben.no Grete Roede, gratis.
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har valgt å dele de mest verdifulle tipsene jeg har med dere. Dette er tips som har gjort at jeg har oppnåd STORE resultater, ikke bare når det gjelder slanking, men på mange andre områder i livet også. Får å bli slank (Eller oppnå det man vil), øke motivasjonen til å trene og ikke minst føle seg bedre, må man begynne å jobbe med det indre først. Altså tankene dine. Det du tror om deg selv og ting som du kanskje synes virker umulig. Har man ikke trua på seg selv, negative tanker eller dårlig selvbilde, mister man motivasjon til å gjøre ting, og man kommer ingen vei! Om man trur ting er umulig eller uopnåelige, og ikke trur du kan greie det, er det bare en dårlig unskyldning man forteller seg selv slik at man lar være å prøve og gjøre noe med det som trengs for å gi deg gode resultater! Uten noe god motivasjon, tanker eller tro skjer det ingen ting... Jeg har hatt veldig god posetiv respons på ting når jeg har endret meg på innsiden først. Starte med å bli fornøyd med den man allerede er. Fornøyd med kroppen sin, akkurat slik den er før man starter å gjøre noe med den! Dette har hjulpet meg veldig mye, og da ikke bare på slanke fronten. Start med å godta seg selv slik man er nå fra dag en! Dette er tross alt der man er akkurat nå (Ditt utgangspunkt). Din start, fra å bli slankere, bedre, flinkere eller hva det nå måtte være. Ikke samenlikn deg med andre, for vi er alle forskellige! Bruk heller deg selv for å måle resultater. Se tilbake på den dagen du startet med å trene, spise sundere eller gikk inn for å slanke deg. Se de resultatene man har oppnådd med tiden. Kjenn hvor gått det føles når du ser tilbake fra der man startet og hvor langt man har kommet etter hvert. Start med noe! HVA SOM HELST... Enten det er trening, gå til jobben, gå en tur etter middagen, spise sunnere. Gjør noe som har invirkning på deg for å nå dine mål og oppnå det man vil. Test ut ting. Fin ut av det, lær av andre, og gjør det som skal til! Sett deg mål (I slanke sammenheng, er det ikke alltid lurt at man sier f.eks "Jeg skal gå ned 20 kg på 4 mnd", men si heller at "Jeg skal ned i vekt, og jeg skal ikke gi meg før jeg ser resultater!") Gå inn for det målet du har satt deg, og IKKE gi deg før du ser, kjenner, føler at du har begynt å endre på deg. Jobb med å utvikle deg både utvendig og innvendig daglig. IKKE STOPP! foresten: Har du nå litt følelsen av at du vil gå en tur, eller trene, SÅ GJØR DET NÅ! Stopp med å lese dette, og gjør det som tenner deg nå med en gang! Noe annet som hindrer enn fra å oppnå resultater; man får kanskje en følelse at man vil uttrette noe nå og da. Man sitter da med den følelsen inni seg, men alikevell velger man å ikke høre på det kroppen forteller deg, og løfter ikke en finger. Man ignorere det rett og slett, noe som hindrer deg enormt fra å oppnå dine mål... Ikke gjør som mange andre, men gjør noe med ting! Kun 5% av befolkningen gjør noe med det de har bestemt seg for, så BLI en av de! Det er ditt liv og din kropp. DU BESTEMER! Ikke hør på andre om de forteller deg noe negativt om deg, eller “hindrer” deg fra å oppnå det du vil (Sier f.eks: “Dette får du ikke til” eller liknende) Blir du lei deg eller sint av sånt, så gjør om dette om til motivasjon! Bruk de følelsene til noe posetivt. Man kan nesten si at de som tviler på deg og gjør deg lei deg å sint, faktisk kan gi deg mer motivasjon en du aner... Ikke ta deg nær av andres negative holdning, sett grenser og lær deg til å ikke la deg manupulere av andre! Så enkelt er det bare... De som tviler og gir seg lett, er utenfor de 5% jeg nettopp snakket om. Så bli en av de som IKKE gir seg! "Det er bedre å sikte mot stjernene og treffe bakken (og da reise seg opp og prøve på nytt), enn å sikte mot bakken og treffe den..." (Et gammel ordtak) Jeg elsker å holde mine mål for meg selv. Det gir meg god motivasjon og følelse når jeg f.eks har oppnåd å gå ned i vekt og så være sammen med venner, bekjente som legger merke til den posetive endringen jeg har oppnåd. Jeg forteller ikke på forhånd til noen at jeg skal start å slanke meg (De får heler finne ut av det selv, etter at man har oppnåd resultater. Det føles mye bedre når de sier de ser endringer ved deg, eller forteler det til deg på andre måter at du virker mer frisk, attraktiv eller hva det nå måtte være Prøv ut ting: Test ut diverse slankemetoder, det er sikkert 1000 forskellige å velge mellom, prøv deg frem å plukk ut de du synes virker mest interresange, lær av hva andre har gjort tideligere, Vær sammen med folk som ønsker det samme som deg! Er du for mye sammen med bland f.eks Sofagriser (Som ikke gidder å endre på ting) kan det fort skje at man ender opp med samme tanker og tro. Motivasjonen forsvinner... Et lite motivasjons tips fra meg: Noe som virker for meg er å bruke alle de negative tanken man har (Enten om seg selv eller over andre ting) Bruk det sinnet du får (Som virker utrolig bra som motivsjon) og utfør det som virket tungt med det pågangsmotet man får ved å være litt aggresiv. Man må være sterk, eller bli sterk for å kunne få til det man vil. Alle kan klare det! Det krever bare litt trening. For de av dere som mener det motsatte, er det bare nok en dårlig unskyldning man selv finner på som hindrer deg i fra å oppnå det man vil og ønsker! Om dette gjør deg sint og frustrert så er det meget bra :D Bruk sinne ditt, gjør det om til motivasjon og utfør det du må! Enten om det gjelder slanking, eller for å oppnå noe man vil... Dette er trening! Det blir som å f.eks lære seg å gå, eller å lese. Det må øves på, og jo mer man øver, jo bedre/flinkere blir man på det! For meg er det som om jeg får ekstra energi til å utføre ting når jeg gjør om sinnet mitt til motivasjon (Og jeg holder sinne mitt inni meg, deler det ikke med noe, eller viser det frem. ALDRIG. Bruker det kun til å lage min egen “aggresive” energi, som gjør at jeg oppnår alt jeg går inn for å gjøre) Man kan også oppsøke hjelp for å forbedre sinne tanker og motivasjon, Jeg har hatt veldig sukses med Hypnoterapi, noe som har hatt veldig rask innvirkning på meg, når jeg ikke har hvist hvordan jeg skal få til ting, En form for veileder til det indre i deg. Jeg bestilt meg også en DVD som lar meg trene og bli bedre på dette i min egen stue! Les mer om den her: http://www.allhjelp.com/Hypnose.html Den har i hvertfall hjulpet meg VELDIG mye. Jeg har så lyst til å dele fler av mine tips med dere, men ser nå at jeg alt har overskredet en mengde tekst som kanskje ikke så mange ønsker/gidder å lese. Men om noen ønsker mer tips og triks, om hvordan man kan bli bedre (Ikke bare når det gjelder slanking) men mye annet også, som f.eks å bli et sterkere menneske, få orden på økonomi, kjærlighet eller bare bli tryggere på seg selv og få mer selvtilit! Bare kontakt med meg. Jeg har MYE mer der det kommer fra. Takk for oppmerksomheten
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive et skikkelig motiverende innlegg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå