Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Dette spørsmålet er vel egentlig mest rettet til menn, men kvinner kom med innspill dere også! Jeg er forvirret. Det er ett par ting jeg rett og slett bare ikke fatter. Jeg er nysgjerrig av meg, og vet veldig mye om eksen sin fortid. Jeg synes det er spennende, og takler det fint, så ikke slakt meg for det vær så snill. MEN. Han sier at han ikke var noe tiltrukket av eksen sin i det hele tatt. At det egentlig ikke var noe forhold. Han synes ikke at hun var pen, deilig eller noen hyggelig person. De hadde sex sammen kanskje 10 ganger i løpet av 2 1/2 år, hun gikk gravid 9 mnd av disse. Hvordan greide han, hvis han har fortalt meg sannheten, å ha sex med ei dame han overhodet ikke syns noe om på noen måte? Ingen kjemi eller tiltrekning? Har forresten hørt mange si at forholdet var ræva. Merkelige greier?? Har jo sett henne flere ganger jeg også, og hun er... kremt.. ikke særlig attraktiv. For å si det mildt. + at hun hadde svært dårlig hygiene. Hvordan klarer menn det??
Christine19 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hm.. For meg virker det rett og slett som at han nesten skjemmes litt over eksen sin. Du sa jo selv at hun ikke var så mye å se på.. Gikk hun gravid med hans barn? Hvis hun gjorde det kan det jo være mye av grunnen til at han holdt sammen med henne. Han må jo ha vært glad i henne og likt henne som person siden de var sammen såpass lenge. Og hvis hun er så lite attraktiv som det jeg får inntrykk av her er vel det grunnen til at de hadde så lite sex. Synes det hele høres litt merkelig ut, men et eller annet må jo det være som holdt de sammen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Ja, hans barn. Skjedde ved ett uhell. Tror egentlig bare han ville ha ei kjerring til å lage mat og gjøre husarbeid egentlig. Han brydde seg ikke om noe. Ikke om hva hun gjorde, hva hun sa osv. Det var egentlig null kommunikasjon eller kjemi heller. Men hvordan kan han da få reisning og gjennomføre ett samleie?? Hvordan klarer menn det?? Som sagt, lite å se på, ikke pen kropp og dårlig hygiene. Og ja, jeg tror han skjemmes litt. Ikke bare litt heller. Nå er det forresten han som lager maten og 50/50 på husarbeidet
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Men hvordan kan han da få reisning og gjennomføre ett samleie?? Hvordan klarer menn det?? Fordi vi ikke er kvinner. Sex er for oss ikke noe vi driver på med når vi har det godt, men noe vi kan drive på med hele tiden. Må innrømme at den ikke står like ofte som når jeg var 18, men legger det seg ned ei med skrevet åpent så er den jo klar. Lukker jeg igjen øynene og tenker på nabojenta, så er det i alle fall ikke noe problemer:-) Deg går fint å få reisning uten å ha lyst også. Derfor kan menn faktisk bli voldtatt av en kvinne.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Av det du forteller, ts, synes jeg ikke det at han hadde sex noen ganger med henne er det mest sjokkerende. Jeg synes det er veldig spesielt at han var sammen med en dame som han verken var tiltrukket av eller synes var en hyggelig person i 2 1/2 år. Du tror han ville ha ei kjerring til å lage mat og gjøre husarbeid, og ellers hadde han ingenting til felles med henne. Hva sier dette om typen din??? Det kanskje mest sjokkerende er at han INNRØMMER disse tingene uten videre for deg. Og at du ikke reagerer mer enn du gjør. Jeg hadde garantert rømt fra denne mannen. Han er ingenting å spare på.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er kvinne. Men sex 10 ganger på 2 år skulle nok også jeg ha greid med en som ikke så ut. Må man så må man. En annen ting er at jeg neppe hadde blitt værende såpass lenge i et sexløst forhold, i hvert fall ikke i monogam modus.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Tvang hun han til å bli i forholdet. eller er det bare hans måte å takle at det ble slutt på...
Blid Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er kvinne. Men sex 10 ganger på 2 år skulle nok også jeg ha greid med en som ikke så ut. Må man så må man. En annen ting er at jeg neppe hadde blitt værende såpass lenge i et sexløst forhold, i hvert fall ikke i monogam modus. Hvorfor er man sammen med en man ikke syns ser ut i det hele tatt?
Gjest Purple Haze Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Jeg hadde hvert fall ikke klart å ha sex med noen jeg ikke likte utseendet/personligheten til. Hadde ikke klart å kysse de en gang...langt mindre ha et kjærlighetsforhold til.
Possibly Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Han juger. Man er ikke sammen med en person i flere år og får barn med vedkommende hvis man ikke er tiltrukket av personen eller liker personen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå