Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er det lite folk på KG for tiden? Synes det gikk veldig sakte her i dag.. Hva gjør dere i stedenfor å være heer?
Lise_ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Er det lite folk på KG for tiden? Synes det gikk veldig sakte her i dag.. Hva gjør dere i stedenfor å være heer? jeg er her!
Gjest Gjest_som_ingen_annen Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Folk sitter og venter på at mister bittergjest skal pakke snippesken sin og gå ^_^ Når han forsvinner skal du se det blir mye liv igjen.
Brunhilde Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er litt lei for tiden. Gidder ikke engasjere meg så mye selv om jeg leser en del.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Leser mye, men orker ikke engasjere meg så mye akkurat nå. En viss gjest forsurer og ødelegger mye av gleden ved å skrive nå for tiden. Også er det sol og sommer. Må nyte den litt også
estrella Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er her nå. Har ikke vært innom på lenge, fordi jeg er litt opptatt , men nå fungerer ikke mobilen min for øyeblikket og hun som gjør at jeg er opptatt har ikke internett. Typisk Heldigvis er det kun 2 dager igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå