Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #21 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har en tattovering nedentil, ca ved bikinlinja. Jeg var ufattelig nervøs og holdt på å svime av i studioet mens jeg ventet på min tur. Var livredd for at det skulle gjøre vondt og tattovøren skremte meg med at nedentil ikke er den beste plassen.. Jeg skrek når han skulle begynne, men sluttet med engang han begynte å tattovere - det var ikke vondt i det hele tatt! Skal sjekke Tatoveringsguiden.com:) Finner sikkert et sted der. Takk, Zaphireh! Ble enda mer overbevist om at dette kommer til å gå bra, nå! Trodde at bikinilinja eller rundt der var et vondt sted å ta, men når du sier det ikke var noe vondt, skal jeg nok klare å ta en på ankelen:) Virkelig oppløftende svar dere har kommet med, folkens! Takk=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 8. juli 2008 #22 Del Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke hvor du bor hen, men jeg bor på Østlandet. Tatoverte meg på et sted som heter Tattooica, i Sarpsborg. (www.tattooica.com) Hun har et godt rykte og er kjempe dyktig. Prisen er en god del høyere enn andre tatoveringssjapper her i området, men det er det helt klart verdt. Det er vel ikke noe sjakktrekk å stikke inntil lugubre steder som reklamerer med svært billige priser. Jeg måtte bare si at hun traff jeg på konsert i Oslo i mai Morsom dame altså! Vi prata lenge om musikk.. Tusen takk for flotte svar! Noen som vet om et bra tattoo-sted i Stavanger? Jeg liker Leading Light Det er flere andre, men jeg kommer ikke på navnet. Vet det en plass rett bak kinoen i Stavanger..men der skal det være vanskelig å få time, de er visst litt merkelige eller noe slikt(står skilt på døren: fuck off, we're closed eller noe slik). Jeg har to. Den jeg tok på halsen gjorde ikke vondt i det hele tatt, mens den jeg har på skulderen gjorde litt vondt. Smerten du får er ikke så vond at det gjør noe, er egentlig kun litt morsom smerte(hehe) hvis du tenker over hva du gjør. Jeg har lyst på enda flere, det går ei uke etter at jeg har tatt til jeg planlegger neste , men nå har jeg altså bestemt meg for å vente ei stund til neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 8. august 2008 #23 Del Skrevet 8. august 2008 Hei Måtte bare si at jeg følte meg også mye bedre når så mange sa at det ikke var SÅ vondt! Jeg bestilte time i dag, og skal ta tatovering neste fredag! jeg skal ikke ha noe fyllinger, bare en med mange stjerner på foten og leggen! gruer meg så sykt! Men jeg synes det er så fint, så jeg må bare gjøre det ;p ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 8. august 2008 #24 Del Skrevet 8. august 2008 Heisann! I Stavanger fikk jeg tatt en tattoovering på Leading Light i sentrum. Det ble ikke et så bra resultat, men kanskje det bare var jeg som var uheldig. Har derimot hørt flere si det samme om han ene tattoovøren der. Om han fortsatt jobber der vet jeg ikke, dette var i 2005. Men som andre har nevnt, Monica (Tattooica) i Sarpsborg er veldig flink. Hun fikset den jeg fikk i Stavanger, og har lagd tre nye til meg. Hun har også lagd samboens fem tattooveringer. Hun har derimot laaaang ventetid, flere måneder. Jeg har også lest at mange roser Let's Buzz i Bergen opp i skyene, som et av Norges beste studio. Så om man har sjansen til å dra dit, er det nok ikke så dumt. Hvordan gikk det med ankelen, trådstarter? Var den veldig vond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Opal_* Skrevet 9. august 2008 #25 Del Skrevet 9. august 2008 Er det noen som vet hvordan kosmetisk tatovering er i forhold til vanlig? Da tenker jeg på sånn som holder i 3-5 år.. Jeg har tatovert eyeliner, og det var grisevondt, men absolutt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 9. august 2008 #26 Del Skrevet 9. august 2008 Det er utholdelig smerte å tatovere uansett tror jeg. Klart, noen har lavere smerteterskel enn andre. Jeg har tre tattoveringer. En ved bikinilinjen, den var definitivt vondest, en på korsryggen som var nest vondest, og en på leggen og den var minst vond synes jeg. Jeg har ei venninne som tok en 3-5 års tatovering. Hun syntes det var vondt, men absolutt utholdelig. Men den ble mer og mer blass etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 9. august 2008 #27 Del Skrevet 9. august 2008 Noen hudpleiere gir bedøvelse for slike tattooveringer, da gjør det ikke så vondt når hun/han legger dem. Men du må nok være forberedt på at de må friskes opp regelmessig. De sitter ikke i tre år og plutselig er borte en dag :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #28 Del Skrevet 11. august 2008 Heisann! I Stavanger fikk jeg tatt en tattoovering på Leading Light i sentrum. Det ble ikke et så bra resultat, men kanskje det bare var jeg som var uheldig. Har derimot hørt flere si det samme om han ene tattoovøren der. Om han fortsatt jobber der vet jeg ikke, dette var i 2005. Men som andre har nevnt, Monica (Tattooica) i Sarpsborg er veldig flink. Hun fikset den jeg fikk i Stavanger, og har lagd tre nye til meg. Hun har også lagd samboens fem tattooveringer. Hun har derimot laaaang ventetid, flere måneder. Jeg har også lest at mange roser Let's Buzz i Bergen opp i skyene, som et av Norges beste studio. Så om man har sjansen til å dra dit, er det nok ikke så dumt. Hvordan gikk det med ankelen, trådstarter? Var den veldig vond? Har ikke kommet meg til et studio og bestilt time enda... Må tenke på det en stund til, om jeg virkelig vil ha en tatovering for resten av mitt liv. Er bare atten, og om to år kan jeg jo angre skikkelig. Vanskelig dette her, men har fortsatt utrolig lyst på en:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå