Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god frisør i Trondheim? Gjerne med studentrabatt eller ikke helt grusomme priser :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Syns de er flinke hos Ruby Frisørteam i Prinsens gate. Ikke aller verst pris, og de har også studentrabatt.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Enig, Ruby i Trondheim har gode frisører, er alltid fornøyd når jeg har vært der.

Skrevet

Ok, høres jo bra ut:) Hva ligger prisen på sånn ca?

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Det er lenge siden sist jeg har vært der, siden jeg har blitt klippet av datteren til en venninde av meg som er ny utdannet frisør i den siste tiden. Men de er ikke så overpriset, å de har studentrabatt. De gjør iallefall det du ber om, å ikke noe annet, slik jeg har dårlig erfaring med andre frisører i Trondheim, da spesielt de typiske kjedene nikita osv.

Skrevet

Elin hos Enten Eller i Fjordgata er superflink... men det er ganske dyrt, og de har ikke studentpriser. Men du blir superfin da:)

Skrevet

Jeg bruker Mona (lærling, men utrolig dyktig) nede i kjelleren på Trondheim Torg. Klipp kommer på ca 300 tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klipper meg ofte hos H2 i Thomas Angels gate, mye bra og prisene er faste for en klipp, ikke noe tillegg for vask og slikt. Prisen varierer etter hvilket nivå frisøren har, tror det er lærling, noe, og senior. Og de er veldig greie hvis du er misfornøyd med resultatet, da får du ny time hvis du kommer tilbake innen to uker. Aldri prøvd farging, men jeg har vært fornøyd med alt annet jeg har fått der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var alltid fornøyd da jeg klipte meg på H2 på Byhaven, men kanskje ikke det aller billigste.

Ellers hadde frisørlinja på Brundalen videregående egen frisørsalong (mulig de har det ennå), jeg pleide å klippe meg der (3-4 år siden), veldig billig og en del var veldig flinke også (det er dette som er lærlingplassen deres og det var alltid lærere tilsted.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...