Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er en singel dame i 30-åra som gjerne vil møte en mann... Ettersom jeg ikke har funnet noen verken på nettet eller på dansekurs, tenker jeg at sjansene kanskje er størst for å treffe noen på byen. Men problemet er at jeg ikke har venninner her i byen for tiden som kan bli med ut. Og jeg synes det er litt flaut å gå alene... Jeg lurer på om damer kan gå ut alene på byen uten at det blir sett rart på? Har prøvd det såvidt tidligere og følte meg ikke helt vel... Men dette er kanskje noe jeg bør komme over? Noen andre som har erfaring med å gå ut alene? Er ikke desperat, men derimot litt kresen. Et problem er hvordan man skal kunne føle seg vel hvis man står alene og plutselig får øye på drømmetypen...
Teriyaki Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Tjaaa...Du kan vel det? Det er bare å dra til et sted hvor man har bar, og pass på å vise at du er i godt humør, være imøtekommende osv. Så skulle vel det gå bra?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har aldri gått ut på byen alene, men jeg har flere ganger endt opp med å gå rundt alene, fordi gjengen jeg gikk ut sammen med slittes opp og vennene mine forsvinner i alle retninger. Jeg har dog aldri opplevd å bli sittende alene av den grunn, som regel kommer jeg i kontakt med folk om jeg ønsker det. Men drikker du? Hvis du ikke er veldig utadvendt og har lett for å komme i kontakt med folk, så er det sikkert en fordel å drikke litt (ikke for mye selvsagt) så du slapper mer av. Når det gjelder det å være alene, så kan du jo bare late som du har kommet bort fra vennene dine eller noe? Ingen trenger jo å vite at du er der alene :gjeiper:
Gjest Ts Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja, skjønner at det er lurt å være blid og imøtekommende... Men jeg lurer på, er det lurt å snakke også med gutter som jeg ikke er interessert i, for å vise andre at jeg er lett å komme i kontakt med? Eller er det dumt hvis jeg da kanskje gir noen falske forhåpninger? Jeg mener det går an å prate hyggelig med gutter på byen selv om man ikke er interessert. Men vet ikke hvordan andre ser det. Hvis jeg skal vente og prate kun med menn jeg er interessert i, blir jeg kanskje stående taus en stund... Og det er jo ikke særlig tiltrekkende...
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja, skjønner at det er lurt å være blid og imøtekommende... Men jeg lurer på, er det lurt å snakke også med gutter som jeg ikke er interessert i, for å vise andre at jeg er lett å komme i kontakt med? Eller er det dumt hvis jeg da kanskje gir noen falske forhåpninger? Jeg mener det går an å prate hyggelig med gutter på byen selv om man ikke er interessert. Men vet ikke hvordan andre ser det. Hvis jeg skal vente og prate kun med menn jeg er interessert i, blir jeg kanskje stående taus en stund... Og det er jo ikke særlig tiltrekkende... Snakk med alle som virker hyggelige er mitt tips Noen menn tror nok at alle som tar kontakt er interessert, men det er lov å snakke med folk selv om man ikke er interessert i noe mer. Skal man vente til man møter noen interessante menn, kan man som du selv sier risikere å bli stående alene en stund ja.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Tjaaa...Du kan vel det? Det er bare å dra til et sted hvor man har bar, og pass på å vise at du er i godt humør, være imøtekommende osv. Så skulle vel det gå bra? Henger dere rødstrømper bare i barer. Ikke rart jeg aldri møter på dere. Har selv litt klasse
Ciara Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville ikke gått alene, men det er jo selvsagt ingenting å veien for å gjøre det. Du kan ikke gå sammen med noen andre da? Kolleger, naboer etc, noen du gjerne skulle blitt litt mer kjent med uansett?
absinthia Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Ja, skjønner at det er lurt å være blid og imøtekommende... Men jeg lurer på, er det lurt å snakke også med gutter som jeg ikke er interessert i, for å vise andre at jeg er lett å komme i kontakt med? Eller er det dumt hvis jeg da kanskje gir noen falske forhåpninger? Jeg mener det går an å prate hyggelig med gutter på byen selv om man ikke er interessert. Men vet ikke hvordan andre ser det. Hvis jeg skal vente og prate kun med menn jeg er interessert i, blir jeg kanskje stående taus en stund... Og det er jo ikke særlig tiltrekkende... Snakk med alle som virker hyggelige av både kvinner og menn. For å komme i kontakt med folk, smiler du, oppfører deg naturlig og viser interesse for dem fordi de er mennesker.. ikke fordi det kanskje er din kommende ektemann (da blir det lett litt for anstrengt, vil jeg tro). Vær ekte. Ser du en dame som står ved siden av deg ved bardisken og har en fin kjole, tøffe støvletter, lekre sko osv.. så kan du gi henne komplimenter for det. Likeså dersom du ser en mann med kul skjorte.. ikke gi komplimenter som du ikke kan stå for. Smil og hold oppe dører for de som kommer bak deg, dersom du skal ut av en dør. Snakk om musikken som spilles, dersom du er på et sted der de har musikk som kan snakkes om. Vær hyggelig med alle rundt deg som ikke fremstår som ekle eller plagsomme, i det siste tilfellet går du bare fra dem eller er overlegen. Ikke sett deg alene i et hjørne, sitt/heng heller ved bardisken og/eller på dansegulvet. Bartenderne kan duge som samtalepartnere i begynnelsen, så du ikke føler deg så fryktelig ensom, dersom de har tid til det. Siden du er dame, kommer du sikkert ikke til å stå alene hele kvelden. Det har aldri jeg gjort. Du kan også starte en samtale med folk om de har vært der ofte, om de liker dette utestedet og om de har noen andre å anbefale. Jeg har øvd meg på å gå ut alene, fordi det ikke alltid er noen venninner som har anledning. Da jeg begynte med det, fikk jeg kontakt med mange fine folk, noen av dem er og kommer sikkert til å forbli "ute på byen-venner", mens andre har kommet mer inn i dagliglivet på forskjellige måter. Jeg vanker mest på ett utested og kjenner de fleste som vanker der, både 20-åringene og de på 50. Jeg må opplyse at jeg bor på et sted som ikke er så veldig stort, men jeg har gått ut en del i nabobyen og der funker de samme metodene for å få en hyggelig kveld.
Gjest Ts Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Takk for tips. Jeg skal nok tørre å gå ut, ja. Dette blir kanskje spennende...
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Jeg elsker å gå ut alene. Drikk deg dritings...så kan det hende du får møte sjeiken av Persia.
Neytiri Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg er en singel dame i 30-åra som gjerne vil møte en mann... Ettersom jeg ikke har funnet noen verken på nettet eller på dansekurs, tenker jeg at sjansene kanskje er størst for å treffe noen på byen. Men problemet er at jeg ikke har venninner her i byen for tiden som kan bli med ut. Og jeg synes det er litt flaut å gå alene... Jeg lurer på om damer kan gå ut alene på byen uten at det blir sett rart på? Har prøvd det såvidt tidligere og følte meg ikke helt vel... Men dette er kanskje noe jeg bør komme over? Noen andre som har erfaring med å gå ut alene? Er ikke desperat, men derimot litt kresen. Et problem er hvordan man skal kunne føle seg vel hvis man står alene og plutselig får øye på drømmetypen... Hva med Speed Dating? Det er en morsom måte å møte menn, og er man litt kresen så er dette veldig flott måte å finne den riktige! Har tre amerikanske venninner som har møtt sine samboere sånn og det virker som det funker! Du slipper å kaste bort masse tid som f.eks. ved blind date eller nettsjekking. Eg sier ikke at man ikke kan møte en på byen, men ofte når gutta har drukket for mye så tenker dem ofte bare sjekk ut nattguiden.no "da han møtte henne-på tre minutter" og bare prøv det! God måte å slippe seg løs lykke til Endret 1. juli 2008 av icechick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå