Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen av dere her inne har peil på gode merker for menn?

Kjæresten min blir lett litt rødflammet og sår i huden etter barbering, tenkte å kjøpe noe som kanskje kunne hjelpe.. Forslag? Er Biotherms serie for menn bra?

Julie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Biotherms herreserie er meget meget bra, selv bruker min kjære hudpleie fra Biotherm Homme og Dermalogica.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

ClarinsMen skal også være bra. Min kjære er dessverre ikke så interessert i hudpleie ennå, men det fikser seg nok med litt hjelp fra min usynlige hånd :lol:

M

Skrevet

Kjæresten min liker Dermalogica fordi det ikke lukter så mye, og fordi det er mildt.

De produktene som selger mest til gutter er:

Spesial Cleansing Gel

Skin prep scrub

Professional shave

Multi-Active Toner

Active Moist

Skrevet

Min gjør ikke så mye selv, men synes det er kjempegodt når jeg gjør det på han og er veldig villig til det. Da bruker jeg Biotherm og han blir så fin atte.

Gjest Madden
Skrevet

Jeg lurte min mann til å bruke Decleors serie for menn, barberskummet er visstnok det beste han noensinne har brukt.

Får ham ikke til å bruke så mye stæsh, men han bruker Decleors barberskum og D-tox serien fra Biotherm (hudkrem)

Er ganske stolt av at han i det hele tatt bryr seg om å ta vare på huden etter mye overtalelse fra meg... Det gir resultater, tro meg!! :D

Anyway,

Decleors barberskum er iallefall veldig mildt, og verdt et forsøk om mannen din reagerer veldig på barberingen!

Bruk også mild hudkrem, og minst mulig parfymerte produkter på sår hud!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...