Gå til innhold

Tråden for oss som irriterer oss over gjennomført bitre, sjåvinistiske menn med dårlig selvtillitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg prøvd å overse sjåvinistiske innslag som bare repeterer seg selv i det uendelige: Jeg siterer: Blablablah blahhh blablablablah bla...

og forsøkt å la være å svare. Jeg forstår at det er andre som også har det slik, så her kan vi ergre oss og slenge med leppa.

Jeg sier bare at det er ikke rart at slike typer ikke har drag på damene!! :sinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Infralove
Skrevet

Om eg møter dei i røynda, kan eg bli irritert. Men det skal mykje til før eg blir sint over eit innlegg. Som oftast ser eg på det som eit forsøk på å provosere.

Men eg har møtt ein del av slike menn i RL. Gjekk på ein vidaregåande skule som har vore dominert av menn. Dei hadde nokså gammaldagse haldningar, nokre av lærarane... Det var irriterande, det.

Nokre menn er skapsjåvinistiske. Men eg merkar haldninga likevel.

Når det gjelder innlegg, har eg eigentleg ikkje noko problem med å la vere å svare. Mykje av det som blir skrive her inne er ganske tåpeleg. Ville tatt lang tid viss eg skulle skrive i alle trådane kor tåpeleg TS oppførte seg :)

Trur eg nesten greier å la det vere.

Oi, dette vart visst ein del babling. Jaja.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jepp. Det er en, eller flere, gjestebrukere som gjør kg utrivelig for tiden. Så utrivelig at jeg logger av nå. Jeg vet ikke hva som er målet hans/deres. At flere skal gjøre som meg og logge av? Ja, ja. Kg har selv valgt å ha åpent for uregistrerte brukere så da blir det som det blir.

Gjest StockDama
Skrevet

Snakker du om meg? o.o

Jeg har svart på noen av drittsekkenes innlegg med å bare skrive "blablabla bla bla".

Skrevet

Haha! Lille, sinte gjeste-personen. *klø under haken*

Så, så, det blir nok bedre, vettu... Spise medisinen din, og lalle litt nå.

Jada, alle norske damer er helt på styr. Så riktig, så riktig. Shhh... Sove nå. Og ikke våkne her inne mer :sove::tommelsmil:

Skrevet
Haha! Lille, sinte gjeste-personen. *klø under haken*

Så, så, det blir nok bedre, vettu... Spise medisinen din, og lalle litt nå.

Jada, alle norske damer er helt på styr. Så riktig, så riktig. Shhh... Sove nå. Og ikke våkne her inne mer :sove::tommelsmil:

Du glømte å ta med at alle norske damer er horer. Den e litt viktig og. Å, ja, og at det ALLTID er dama sin feil når det blir slutt, fordi ho e "full of herself", og alle norske damer trur dei er digg, men det e dei enkli ikkje. Ingen norske damer er digg nemlig. Men alle norske menn e rådigg. Men vi e for dumme til å skjønne kor råheldige vi kunne vore.

Irritere meg? Nei, enkli ikkje, meir engstelig for at sånne folk faktisk finst. Og så lurer eg på koffor dei gidd på ein måte. Men gjesten får no styre på, gla eg ikkje har sånne gjestar heime hos meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det som bekymrer meg litt er at jeg tror det kan være svogeren min :hoho:

Han har nesten helt samme måte å utrykke seg på, så jeg har vært litt bekymret for at det kan være han.

Er det han, så er jeg redd for at han har funnet dette forumet via meg, for jeg vet at han var vært å lurket på datamaskinen min... :sjenert:

Skrevet
Det som bekymrer meg litt er at jeg tror det kan være svogeren min :hoho:

Han har nesten helt samme måte å utrykke seg på, så jeg har vært litt bekymret for at det kan være han.

Er det han, så er jeg redd for at han har funnet dette forumet via meg, for jeg vet at han var vært å lurket på datamaskinen min... :sjenert:

Sorry, men synes litt synd på deg som har en slik mann til svoger i så fall...

Denne gjesten irriterer meg fryktelig. Er sansyneligvis bare for å provosere, men hvis vedkommende faktsik har disse meningene...Nei huff..Det vil rett og slett være kjempetrist. En så bitter, mansjåvinistisk og nedrakkende person som det der vil alle være bedre foruten.

Gjest Gjest
Skrevet

Tro meg, jeg syns synd på meg selv jeg også ;)

Skrevet

Jeg er mest overrasket over at noen faktisk har et så stakkarslig liv at de bruker store deler av fritida på å spamme ned forumer, det verste er nesten at vedkommende ikke har utviklet skriveferdighetene sine, med all denne øvingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...