Lyra Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har relativt ny laptop, kjøpte den i september i fjor, men har egentli hatt et ganske irriterende problem med den ganske lenge. Plutselig slutter linkene i internett å virke, og ikke får jeg til å høyreklikke. I tillegg så får jeg ikke opp mappene mine. Noen som vet hva som skjer? Tror ikke den er overopphetet, og den er ikke full...
Gjest En annen mann Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Har relativt ny laptop, kjøpte den i september i fjor, men har egentli hatt et ganske irriterende problem med den ganske lenge. Plutselig slutter linkene i internett å virke, og ikke får jeg til å høyreklikke. I tillegg så får jeg ikke opp mappene mine. Noen som vet hva som skjer? Tror ikke den er overopphetet, og den er ikke full... For meg høres det ut som det er et problem med nettleseren. Er det bare når du surfer på internett at høyreklikking og linker ikke fungerer? Fungerer høyreklikking i windows generelt? (Prøv f. eks å høyreklikk på skrivebordet i Windows og se om det fungerer der for å utelukke Windows problemer generelt) Man kan også prøve å installere en annen nettleser enn den du bruker til daglig for å se om problemet forsvinner der. Hvis det er tilfellet, så er det meget sannsynlig et nettleserproblem.
Lyra Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Hmmm, skal sjekke neste gang det klikker. Men tviler på at det er bare nettleseren det er noe galt med, for jeg får ikke åpnet mappene på pc'en heller når det skjer. Eller, de åpner seg, men er helt blanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå