kim_84 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Det eneste jeg kan fortelle dere er at tror parfymen kun har tall i seg. Nå vet jeg ikke om selve parfyma het det, eller om det var et navn under et annet kjent merke. Noe sier meg at den hadde 3 tall, men.. jeg er ikke sikker. Bortsett fra det, så sto bokstavne lodrett nedover på flasken uthevete i glass. Selve boksen var sølvaktig med magnetisk lokk over. Takk for svar
Fresi Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Den første jeg tenker på er Carolina Herrera 212? Denne Hvis det var herreparfyme du mente, da? Endret 30. juni 2008 av Fresi
kim_84 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Den første jeg tenker på er Carolina Herrera 212? Denne Hvis det var herreparfyme du mente, da? ÅJADA tusen hjertelig takk. Blir den forresten solgt i norge? Kan ikke si jeg har sett den.
Fresi Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det vet jeg dessverre ikke. Spør på nærmeste parfymeri?
Gjest Bloom Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Den blir solgt i Norge! Det finnes også en som heter 212 sexy men. Den er nyyyyyyyyydelig! Absolutt verd å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå