Gjest Sisu Skrevet 30. juni 2008 #1 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva har DERE solgt på Finn.no?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. juni 2008 #2 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi har ikke solgt noe på finn.no, men har solgt bøker og filmer via qxl.no. Vi har også kjøpt flere ting gjennom finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 1. juli 2008 #3 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg elsker finn.no. Jeg har solgt: -Sofa x2 -Høyttalere Jeg har gitt bort: -Vaskemaskin -Kjøleskap -Komfyr -WC(!) -Servant -Rulle -Sikkert enda mer jeg ikke kommer på Jeg har kjøpt: -Sofa og lenestoler -Salongbord Det er veldig fint å kunne kjøpe og selge såpass enkelt når man flytter mye. Har planer om å selge det meste av møblementet, som er både nytt og fint, når vi flytter til ny by. Jeg har gått litt lei av interiør-hysteriet som herjer, og har planer om å kjøpe mesteparten av møblene til vårt nye hjem på bruktmarkedet. Men ikke madrass, der går grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. juli 2008 #4 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg elsker finn.no. Jeg også. Det er en genial form for gjenbruk, og en kan til og med få penger for det :-D Har solgt/gitt bort på finn.no: Bil Mobil Seng Persona test-sticks Blyglassdør TV Gjesteseng Gammelt, stygt kjøkkenbord Skohyller Kjøleskap Har selv funnet på finn.no: Bil x2 Katt Mamma- og ammetøy Stellekommode Barnevogn Ergometersykkel I tillegg til gjenbrukstanken, så er finn også svært praktisk for meg som bor midt i byen uten bil. I stedet for å måtte organiserer masse for å få kjørt bort store ting jeg ikke vil ha lengre, kan jeg selge det/gi det bort mot henting. Vinn vinn! Endret 2. juli 2008 av Dalwhinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 2. juli 2008 #5 Del Skrevet 2. juli 2008 Finn.no og QXL er geniale gjenbrukskanaler. Jeg både selger og kjøper, og vil oppfordre alle som ikke har skjekket ut QXL til å gjøre det. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 2. juli 2008 #6 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har solgt og gitt bort bl.a. møbler, bøker, ergometersykkel... Helt genialt. Men merkelig hvor mange telefoner man får når man gir bort noe i forhold til når man ønsker en symblsk sum for den samme gjenstanden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. juli 2008 #7 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Solgt: - høyttalere, forsterker, sub, og annet elektronikk/hifi - sofabord - bil Gitt vekk: - 2 sofaer og en lenestol Kjøpt: - bil - tv (2) - sofabord (2) - 2 sofaer (3+2) - 2 platespillere - cd-hyller husker ikke flere nå, men vi kjøper en del brukt fra loppemarkeder også, har prøvd å holde kostnadene med møbler lavest mulig så lenge vi leier. /har ikke brukt QXL, men skal nå sjekke ut :-D Endret 2. juli 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wickedfruit Skrevet 7. juli 2008 #8 Del Skrevet 7. juli 2008 Finn.no og andre markedsplasser er topp. Vi har kjøpt og solgt sofa. Solgt bil, bassgitar, møbler, servise osv Vi har kjøpt speil, bil, møbler, leker (lego, duplo, brio), barneutstyr, barnevogn etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. juli 2008 #9 Del Skrevet 7. juli 2008 Finn.no og QXL er geniale gjenbrukskanaler. Jeg både selger og kjøper, og vil oppfordre alle som ikke har skjekket ut QXL til å gjøre det. :rosasmil: Enig! Vi kjøpte TV i fjor via finn.no, det er jeg veldig stolt av. At vi ikke kjøpte ny. Også har vi kjøpt biler. Ellers så har vi solgt flere ting via både finn.no og qxl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
topsy Skrevet 7. juli 2008 #10 Del Skrevet 7. juli 2008 akkurat solgt hvitevarer på finn funnet den perfekte nydelig brudekjolen på QXL, problemet er at jeg ikke skal gifte meg men er helt overbevist om at jeg hadde blitt SÅÅÅ nydelig i den kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 8. juli 2008 #11 Del Skrevet 8. juli 2008 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #12 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har skaffet meg: Leiligheter da jeg leide i studietiden Hus da jeg var ferdig å studere Bil Stoler x 4 Bord x 2 Seng Videokamera Vaskemaskin Tørketrommel Litexplater Dusjkabinett Slagbenk Jeg har kvittet meg med: Vaskemaskin Speil Seng Leilighet Bil Bildekk Støvsuger Bøker Oppvaskmaskin x 2 Ja, det var det jeg kom på i farta. Finn.no er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. juli 2008 #13 Del Skrevet 8. juli 2008 funnet den perfekte nydelig brudekjolen på QXL, problemet er at jeg ikke skal gifte meg men er helt overbevist om at jeg hadde blitt SÅÅÅ nydelig i den kjolen Tøysekopp! Men det er lov å drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 16. juli 2008 #14 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg vill kjøpe hund!! Finner ingen .. Endret 16. juli 2008 av GinaTricot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. juli 2008 #15 Del Skrevet 18. juli 2008 Takk for brukt-tipsa! Ellers vil eg minna om at Fretex og andre bruktbutikkar har mykje fint til ein billeg penge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 27. juli 2008 #16 Del Skrevet 27. juli 2008 På Finn har jeg solgt diverse løsøre som jeg har samlet meg opp gjennom årene, deriblant: et sett vinglass servise bokhyller Ellers leverer jeg brukte klær til en bruktbutikk og en del annet blir levert til loppemarked. Annonsene på Finn var forresten utslagsgivende da jeg kjøpte både bilen min og huset vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå