Gå til innhold

Anonym IP tjeneste

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann!! Det er ikke alle anonymiseringstjenestene som fungerer på kvinneguiden. Nå som et par kjærringer har begynt å klage så mye i Ris, ros og tips, så har stalin-tendensene begynt å ta seg opp litt i overkant av hva jeg er komfy med. Et par av moderatorene har loggført IPen min i en spesiell liste, for å holde oversikt over innleggene jeg skriver. De gjør det sikkert med et par av de andre gjestene også. Og jeg himler med øynene over hva som slettes- f.eks en kommentar til dommeravhør om hva som er vitsen med å avhøre dommere, nei fysj, sånn kan vi ikke få la stå. Terskelen er senket merkbart, det er helt skremmende.

Derfor lurer jeg på hva slags tjenester folk bruker. YouHide fungerer ikke lenger bra på Kvinneguiden. Er det noen andre anonyme sider dere kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Joda, men det er litt vanskeligere å google en som er kjapp... Bruker disse sidene samme IP hele tiden, eller bytter de på? Hvis de bytter på, så kan du jo bare legge ut link til meg, da finner jo ikke KG-moderatorene en løsning allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...