Gjest Raptuza Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Kjøper du på parfymeri? Apotek? Helsekost/Vita? På nett? Sjølv gjer eg litt av kvart. Sist kjøpte eg produkter på nett hjå Yves Rocher, gongen før Kaneboprodukt på Estethique(full norsk pris). Eller kjøper eg berre frisørprodukt frå Lookfantastic. Enn du?
Chimamanda Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Helsekost, strawberrynet.com, div andre nettsider og i utlandet
Gjest Elize Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 På hennes og mauritz. Funger greit for meg og prisene er til å leve med.
Gjest New Dawn Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Reiser masse - så jeg kjøper det meste på taxfree`en .. trenger jeg noe ellers så kjøper jeg det på parfymeriet.
Gjest Lacuna Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hos parfymeri, hudpleier, eller av og til på internett (Ebay). Hårprodukter kjøper jeg stort sett hos frisøren. Jeg var en stund nettshoppe-entusiastisk, men foretrekker lokale butikker pga. service. Strawberrynet føles stort sett som en tilbudskurv som skriker "utdaterte varer! Alt skal vekk!"
Chimamanda Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Strawberrynet føles stort sett som en tilbudskurv som skriker "utdaterte varer! Alt skal vekk!" Pga prisen eller kvaliteten? Det er faktisk ikke saa billig paa SN, de ligger noen dollar over amerikanse priser..
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 I utlandet, taxfree eller internett. Ble helt henrykt da jeg fant ut hvor billig Clinique var i usa
Gjest Lacuna Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Pga prisen eller kvaliteten? Det er faktisk ikke saa billig paa SN, de ligger noen dollar over amerikanse priser.. Det er vel heller pga. utvalget, som virker litt tilfeldig sammenrasket. I tillegg har de sjelden de fargene jeg er ute etter. Prisene er nok satt for å kunne inkludere portoen slik at man slipper ekstra påslag. (Jeg har kjøpt mange ganger der selv, også, men stort sett småtteri når jeg har kjedet meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå