Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå må jeg begynne, skal til syden i August, og har bare utsatt dette og utsatt og utsatte!

Er 164 cm høy, 55-56 kilo og jente. Vil ned til 53-52 før syden! :)

17 år!

Magen skal bli fin! :D

Jeg er ikke tykk, men heller ikke syltynn, selvom vekten kanskje skulle tilsagt det? Jeg vet ikke, men jeg vil ihvertfall det, for mitt eget selvbilde.

30 Days blir kjøpt imorgen, i og med at mamma sin venninne brukte denne, og den funket! For jeg vil kun ha vekk magefettet.. Heh "kun"!

Jeg er støttemeldem for et treningssenter :gjeiper: Hehe, er der av og til. Ikke ofte.

Denne uken har jeg en sommerjobb hvor jeg BARE står, og dette gjør meg sliten og sånn, har ikke ork til å trene. Står rett opp og ned i 8 timer ...

Men har tenkt meg på en liten joggetur nå etter Fredrikstad! :gjeiper:

Har mye skader i beina, så vi får se om dette er så lurt. Og fotballtrening og kamp har tatt sommerferie.. :trist:

Men jeg får vel bare klare det !

For min del, er det jo lett å begynne 2 uker før jeg skal reise, for har ikke noe problem å ikke spise hvis jeg ikke spiser i det hele tatt. Jeg skal ned på en sunn og flott måte :)

Magen min er seriøst steinhard når jeg strammer, og jeg har begynnelse til sixpack. Jeg må bare få vekk det ytterfettet :)

Gleder meg <3 :-D

Endret av Frog
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt fett skal vi jenter ha mener jeg da.. noe sixpack ville jeg i alle fall hatt, og noe fint synes jeg heller ikke at det er..

men smak og behag!

Lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...