Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at det er mulig at jeg kan ta ut penger fra BSU-kontoen som jeg har satt inn i år? Kom noen uforutsette utgifter og jeg var kanskje litt for ivrig med sparinga mi for noen måneder siden.. Kan jeg da ta ut penger jeg har satt inn i 2008 og ikke ødelegge noe som helst? Må bare få bekreftet det før jeg gjør noe dumt.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest tasha
Skrevet

jeg fikk streng beskjed av bankdamen at jeg kunne ikke ta dem ut. jeg måtte bare glemme disse pengene mine, for de var kun til boligkjøp, og ikke noen sparebøsse...

Skrevet
jeg fikk streng beskjed av bankdamen at jeg kunne ikke ta dem ut. jeg måtte bare glemme disse pengene mine, for de var kun til boligkjøp, og ikke noen sparebøsse...

Penger satt inn i år kan man helt fint ta ut igjen nå uten problemer. Så enten har "bankdama" sagt feil ellers så har du misforstått.

Skrevet

Det stemmer det Wadjet sier. Innskudd satt inn inneværende år kan tas ut uten at det skaper noen som helst problemer.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det stemmer, jeg gjorde det akkurat selv. Hadde satt inn 15 000 på nyåret, som jeg måtte ta ut igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...