Neytiri Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi gifter oss 6.Juni, 2009. Vi har kommet godt i gang, har kirke og hotell til selskap bestillt. Lager invitasjoner allerede siden det tar tid og skal ha rundt 70-80 stykk. Har bestillt ringer og begynner å tenke kosn kjole eg kunne tenkt meg. Det eg lurer på er blomster. Kirken er veldig spesiell på insiden. Veggene og teppet som går opp til alteret er Rød-Rosa. så er det brune planker som holder opp det hvite taket. Det eg lurer på er kosn blomster hadde vært vakre i kirken men ikke for kjedelig til å ta med videre til selskapet? Vil helst styre unna hvite blomster da.... Hva syns dere?noen ideer?noe dere har erfaring med? :love:
Saeria Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hva med Peoner? De er jo, etter hva jeg har forstått, i sesong da. Dessuten er de så flotte!
Neytiri Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Tusen takk, har tenkt litt på roser, men nu så eg peoner innimellom roser i bukett....det var kjempefint! skal tenke på det eg :love:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå