Veslejenta Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er det noen her som kjenner til noen flinke skreddere i Oslo som gjør tilpasninger på brudekjoler? Jeg må få lagt opp kjole og underskjørt og endre litt på lengden på halternecken. Noen som vet hvor lang tid en skredder bruker på det? Og dersom det er noen som dere ikke vil anbefale, så vil jeg gjerne vite det også.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Prøv Ailin Skredder (samme som Eden Brud på Grünerløkka bruker). Her er kontaktinfo: http://sesam.no/katalog/infoside/Ailin+Skr...b8a579147ad678b
instance Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Lise Marie Heines tilpasset min, og jeg er veldig fornøyd. Hun la inn ekstra spiler, sydde den inn og laget oppheng for slepet. Goddess.no
LilleEkorn Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ikke bruk Rose Systue!! De er billige, men det hjelper ikke når de ikke kan det de driver med. Jeg skulle endre ryggen på kjolen min der, sette inn plate og snøring..det var de lengste løkkene og platen var skjev..Og det ser møkkete ut der..Ikke noe for vakre, hvite brudekjoler! Hva med majorstua systudio, de skal være flinke
Veslejenta Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Takk for tips! Er Ailin skredder dyr? Det er rett ved her hvor jeg jobber, så enkelt å kunne stikke innom ved behov.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 sydamen.no skal også være bra, selv om jeg ikke har fisket brudekjole der.
Petrina Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Ikke bruk Rose Systue!! De er billige, men det hjelper ikke når de ikke kan det de driver med. Jeg skulle endre ryggen på kjolen min der, sette inn plate og snøring..det var de lengste løkkene og platen var skjev..Og det ser møkkete ut der..Ikke noe for vakre, hvite brudekjoler! Hva med majorstua systudio, de skal være flinke Oi!! Det var denne Diin-salongen på Majorstua ville sende kjolen min til for tilpassing.. ...flere som har vært misfornøyde med dem? Eller evt. fornøyde? ...hvis ikke må jeg raske på å få byttet skredder kjenner jeg!!
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Oi!! Det var denne Diin-salongen på Majorstua ville sende kjolen min til for tilpassing.. ...flere som har vært misfornøyde med dem? Eller evt. fornøyde? ...hvis ikke må jeg raske på å få byttet skredder kjenner jeg!! Ja, de samarbeider med Diin, og det var der jeg kjøpte min første kjole også. Anbefaler deg å se godt over kjolen din før du tar den med deg hjem! De bestilte kjole til meg og den kom med en flekk..og de renset kjolen og den ble ødelagt.. Ikke meningen å skremme deg, men bare vær litt obs.
Fun Light Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Hva betaler dere for skredderjobben, og hvor lang tid må man regne?
Veslejenta Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2008 Da har jeg bestilt time hos Ailin. Mobilen var avslått, så jeg stakk innom der i stedet for. De sa at hvor mye det kostet kom litt an på hva slags kjole man hadde, men cirka 600-800 for å legge opp skjørtekanten, og rundt 600-800 for å sy inn i siden. Og det ville ta cirka en uke. Men jeg skal gifte meg i september, og da er det ikke like travelt som nå på sommeren.
Markjordbær Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Lise Marie Heines tilpasset min, og jeg er veldig fornøyd. Hun la inn ekstra spiler, sydde den inn og laget oppheng for slepet. Goddess.no Ville også anbefale Lise, men ser at du allerede har bestilt time et annet sted. Hun syr brudekjolen min (fra scratch, da), og den er blitt veldig fin og sitter som et skudd. Meget hyggelig er hun også! Gleder meg til å hente kjolen i morgen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå