Gå til innhold

Hvordan få brukt TORO produkter i maten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har matlageret fullt av Toro produkter og andre ferdigmatretter, men jeg eier ikke inspirasjon til å lage gode middager, har også fryseren full av fisk og bær og kjøtt, men det blir liksom aldri til at jeg tar opp ting av fryseren :sjenert:

Jeg trenger virkelig en dytt bak for å få brukt all tørrmaten og det hadde vært fint om jeg hadde klart å tømme fryseren ( det er svigermor sin fryser ) :flau:

Hadde blitt så glad om noen hadde orka å komme med gode råd og tips til bruk av disse tingene. Gjerne utradisjonelle ting, er ikke redd for å prøve noe nytt

Endret av Pludre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe å bidra med ? :filer:

Skrevet

Joda, kan bidra litt.

Ikke så veldig originalt, men enkelt. Også er det jo ikke sikkert du har akkurat dette liggende da men...

Toro tomatsuppe eller betasuppe med røkt kjøttpølse i biter

Vafler (Toro har en slik pose?) med rørte bær

Pannekaker med rørte bær

Pannekaker med bacon

.... kommer ikke på mer for øyeblikket

Gjest Gjest
Skrevet

Vi pleier å lage nydelige sauser av toro sine poser. F.eks. blander vi peppersaus og rødvinsaus. Og med litt ekstra krydder og gjerne litt stekesjy, så blir det nammenam!

Gjest Gjest
Skrevet

Trodde at det var brukeren Toro sin tråd jeg nå :ler:

Skrevet

Oida...er det en bruker her som kaller seg Toro ?? :sjenert:

Gjest Marillia
Skrevet

Det er nok det, ja :fnise:

Skrevet

Har du sett på Toro sin hjemmeside da? Massevis av oppskrifter med deres produkter der også :)Toro

Skrevet

Det spørs jo hvilke toto-produkter du har selvsagt, men det står jo stort sett serveringsforslag på posene...

Og når det gjelder fryseren, gå og ta en titt inn i den og ta ut ett eller annet som du tiner til middag i morgen. Bare gjør det :)

Skrevet

Hvis du har disse "grytene" så står det som oftest hvilke typer kjøtt som passer best til de forskjellige, men det er ikke noe i veien med å prøve andre typer kjøtt. Bali kyllinggryte er f.eks like god med svinekjøtt ;)

Skrevet

Lag gryterett av 1 pose skysaus og en pose fløtesaus kokt etter anvisning på pakken.

stek 500 g karbonadedeig, en løk, gulrøtter og sopp.

Sausen has i kjøttet og skal putre 10 min. Mot slutten av koketiden tilsettes en halv boks creme fraiche (lett eller vanlig).

Server med ris, salat og godt brød. :)

Skrevet

:vinke:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Iselin_*
Skrevet

Hei! det er mye man kan gjøre.

Tomatsuppe er veldig godt med litt ekstra pasta i og en klatt creme fraiche. kokte potetbiter er også godt i tomatsuppe faktisk!

Bernaise er godt med litt hvitløk i og en mini-dæsj med kethup eller rød, sterk saus.

toro's tandoori kylling kit er godt med stekte grønnsaker til :)

tint kjøtt kan du brune i en panne, tilsett grønnsaker du liker og en toro-saus og kok til alt er ferdig. nam :)

alle gryteretter/supper kan man piffe opp med f.eks stekt sopp, fløte, rømme, krydder/urter eller andre grønnsaker.

Stekte koteletter/svinekjøtt med stekt sopp og fløtesaus er himmelsk med ris :)

håper dette hjalp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...