Gjest always Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei hei! Er det noen der ute som kan hjelpe meg litt? Har vært å kjøpt meg et halvt servise (bilde) og får ikke tak i flere kopper og fat (svart) Har vært på to butikker som jeg vet har hatt dette (de er selfølgelig fri), men ingen kunne hjelpe meg, verken gi meg et navn eller informasjon om hvor de har fått tak i fatene :S Håper noen kan gi meg litt info. Skulle så gjerne hatt 4 store svarte middagstallerkener, 4 svarte små fat og 4 svarte kopper.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Står det noe under? Bruker å stå navnet på produsenten.
Gjest always Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Står det noe under? Bruker å stå navnet på produsenten. Nei, desverre. Står bare strekkoden.. spurte i butikkene, men de hadde ikke noe navn de heller noe jeg synes er rart. Den ene butikken var Coop Obs Hypermarked og der mente betjeningen at det var dems egne produkter, men de kunne ikke bestille flere. Og den andre butikken var Lapporten i Abisko Sverige, der betjeningen sa det kom fra Kina for deretter å endre til at dem selv hadde plukket det ut fra en butikk i Stockholm og at det dem hadde i hyllene var det eneste igjen og ikke kunne skaffe flere av. Ikke så mye hjelp å få der, mulig jeg ringer til Lapporten og maser til jeg får navnet på denne butikken.
Gjest always Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Eg har sett serviset på fleire Coop butikker, blant anna den her eg bur Og dei bestilte inn ny ladning for ei stund siden... Men kun i svart meiner eg dei hadde det. Kan æ få hele navnet på den Coop butikken? Eventuelt kor den ligg hen E bare svart æ mangle no
Gjest Gjest_TIne_* Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Har ikke sett det men det var utrolig fint, så jeg tror jeg hadde kjøpt det hvis jeg hadde sett det. Endret 2. juli 2008 av Trampe
Trampe Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tråden er ryddet. Spørsmål ang moderering er flyttet til ris og ros. Reglene Trampe -mod- Endret 16. juli 2008 av Trampe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå