Gå til innhold

vil ikke ned i vekt, men det skjer uansett

Anbefalte innlegg

Gjest i like curves
Skrevet

jeg har noe som er et problem for meg, og det er at jeg går veldig fort ned i vekt, og jeg vil ikke mer ned i vekt. trener ganske ofte, både styrke og utholdenhet. appetitten kunne nok ha vært litt bedre for tiden, dog, men det pleier å hende meg om sommeren. det jeg lurer på, er, hvis jeg fortsetter å gå ned, betyr det at det eneste som kan stanse det er å gjøre opphold i treninga for en periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo sånn at har man et lavere energiinntak, enn det man forbrenner, så vil man gå ned i vekt..

Så det hadde nok vært lurt og ihvertfall trene mindre, og hvis du klarer; spise mer.

Jeg vil nok anbefale deg å ta en pause i treninga så lenge du fortsetter å gå ned i vekt. Og etter en periode med stagnert vekt, begynne å trene litt igjen, samtidig som du klarer å få i deg mer næring.

Evnt. titte litt på kostholdet. Hadde du klart å spe på med mer olje, fet mat etc??

Lykke til :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har en venn som lett mister vekt, særlig i stressete perioder. Da blir løsningen mindre kondistrening, mer fokus på styrke, og proteinshakes i tillegg til vanlig mat. Vet ikke om det passer deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...