Gjest i like curves Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jeg har noe som er et problem for meg, og det er at jeg går veldig fort ned i vekt, og jeg vil ikke mer ned i vekt. trener ganske ofte, både styrke og utholdenhet. appetitten kunne nok ha vært litt bedre for tiden, dog, men det pleier å hende meg om sommeren. det jeg lurer på, er, hvis jeg fortsetter å gå ned, betyr det at det eneste som kan stanse det er å gjøre opphold i treninga for en periode?
yoga Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Det er jo sånn at har man et lavere energiinntak, enn det man forbrenner, så vil man gå ned i vekt.. Så det hadde nok vært lurt og ihvertfall trene mindre, og hvis du klarer; spise mer. Jeg vil nok anbefale deg å ta en pause i treninga så lenge du fortsetter å gå ned i vekt. Og etter en periode med stagnert vekt, begynne å trene litt igjen, samtidig som du klarer å få i deg mer næring. Evnt. titte litt på kostholdet. Hadde du klart å spe på med mer olje, fet mat etc?? Lykke til
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har en venn som lett mister vekt, særlig i stressete perioder. Da blir løsningen mindre kondistrening, mer fokus på styrke, og proteinshakes i tillegg til vanlig mat. Vet ikke om det passer deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå