Gå til innhold

Endelig solskjerming for min bil!


MAMMAx4

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lett rundt for å finne en passende solskjerming for min bil siden jeg har blitt så innmari lei av å bruke de med sugekopper siden barna ALLTID klarer å røske dem av vinduet og at de i tillegg ikke er noe å se på i det hele tatt.

Jeg har 4 barn og det er nesten helt umulig å holde styr på alle sammen på en gang i tillegg til at jeg må kjøre bilen.

Jeg har lenge vurdert solfilm, men jeg har hørt at dette er veldig dyrt å sette på.

Det har tydeligvis kommet ut et nytt produkt på markedet som heter windowshirts. Det skal fungere veldig bra og det ser også veldig bra ut! Det skal også gi mulighet for å ha vinduet oppe mens man fortsatt er beskyttet av UV stråler. Dette er jo perfekt! Siden jeg nå ikke trenger å tukle med aircondition anlegget i bilen som, jeg av erfaring har lært, gjør barna fort forkjølet.

Jeg fant produktet på www.windowshirts.no ved ren tilfeldighet og tror dette er noe å anbefale til alle mødre siden det gir optimal beskyttelse for våre barn :)

Noen som har erfaring med dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nei! Mne jeg må si at det er mye finere med disney-solskjermene enn den skjermen når den også sitter utenpå døren.

innlegget er ryddet iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat disneysolskjermene som er stygge(syns ihvertfall jeg da) og de blir røsket av vinduene så å si hver eneste gang jeg sitter med barna i baksetet. Jeg syns windowshirts ser ganske stilig ut. Det gir en effekt av at det er solfilm på en måte.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er dette lov, det er svært strenge regler for slik soting av vinduene i Norge og bøtene kan bli enorme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å sote rutene foran i bilen, men dette gjelder ikke bakrutene. Og dette er jo ikke soting uansett...

Er dette lov, det er svært strenge regler for slik soting av vinduene i Norge og bøtene kan bli enorme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...