Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg avbestilte alle bøkene på bokklubbens "sommerferie avbestilling". Og trodde derfor at alt var i orden. Da jeg likevel kjedet meg her en dag logget jeg meg inn. Og jammen var det ikke en bok der som hadde avbestillingsfrist i juli likevel. Flaks for meg. Og veldig synd for dem som stoler på denne (ellers veldig bra) løsningen hos bokklubben. Da er dere her på KG advart i alle fall!
LadyInRed Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 det samme skjedde med meg! sendte beskjed til kundeservice for å inofrmere om feilen, men bokklubben tar utrolige 6-8 virkedager å besvare e-post ifl mail-leveringsbekreftelsen.
Jade Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Mer rot! Sønnen vår har plutselig blitt medlem i to aldersgrupper. Så vi må avbestille to forskjellige bøker i hver periode, men får kun varsel om en av dem. Noe som resulterte at vi for noen uker siden mottok en svært barnslig bokpakke til en 8-åring... Fordi jeg ikke hadde fått mail om denne hovedboken... Fikk heldigvis returlapp tilsendt. Men det tok jo år og dag fra jeg sendte inn melding til kundeservice til det var noe respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå