Gjest Fisk73 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg lurer på om noen her inne har erfaring med adopsjon? Leser jo litt selv, og har lest på nettsidene til Verdens Barn, InorAdopt og Adopsjonsforum, men lurer på om noen er mer å anbefale enn andre? Jeg har lenge hatt ønsker om å adoptere, mannen har vært litt motvillig, men er nå åpen for det, men han ønsker mer kunnskap. Vi har ingen barn sammen i dag, ei heller noen særkullsbarn. Vi er begge voksne, og jeg har alltid hatt lyst på en stor familie, men ser jo de begrensningene alderen min gjør... Noen som har noen tips og råd om hvordan man går frem? Eller er det noen som allerede har gått gjennom det og ønsker å dele erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Kontakt adopsjonforeninger. Ikke kvinneguiden!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Søk på nettet så finner du flere sider om adopsjon, både de som tilhører foreningene og andre som adoptivforeldre ol. har laget. Vi har adoptert fra Colombia for noen år siden, en super måte å bli foreldre på
Gjest Fisk73 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Kontakt adopsjonforeninger. Ikke kvinneguiden! Jeg er da helt klar over at jeg må kontakte et adopsjonsbyrå! Jeg spør om noen har erfaringer med adopsjon, da det er flere ulike byrå. Det er da selvsagt ikke en sak jeg skal la kvinneguiden få avgjøre!!! Søk på nettet så finner du flere sider om adopsjon, både de som tilhører foreningene og andre som adoptivforeldre ol. har laget. Vi har adoptert fra Colombia for noen år siden, en super måte å bli foreldre på Har du noen tips til andre nettsider enn de til adopsjonsbyråene? Jeg vurderer Colombia selv. Hadde vært interessant å høre mer om deres situasjon
Sun Mei Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 http://onskebarn.no/forum/ Jeg vet du kommer til å få mere hjelp med alle dine spørsmål om du går inn her
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Prøv adopsjonsnett.com og califam.no(?) Jeg var aktiv på doktoronlines adopsjonsforum på den tiden vi adopterte, syns det er mange gode svar å få der og Du får bare spørre om du lurer på noe konkret angående Colomiba Vi fikk vår gutt i 2003, da var han et år og tre måneder. I fra en by som heter Cali.
Gjest Fisk73 Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 http://onskebarn.no/forum/ Jeg vet du kommer til å få mere hjelp med alle dine spørsmål om du går inn her Takk skal du ha, skal gå inn dit og sjekke Prøv adopsjonsnett.com og califam.no(?) Jeg var aktiv på doktoronlines adopsjonsforum på den tiden vi adopterte, syns det er mange gode svar å få der og Du får bare spørre om du lurer på noe konkret angående Colomiba Vi fikk vår gutt i 2003, da var han et år og tre måneder. I fra en by som heter Cali. Ah, et godt tips! Takk skal du ha! Vi er ikke begynt på noen prosess ennå, men jeg har alltid hatt ønske om å adoptere barn. Kunne tenkt meg å ha snakket mer med deg da...
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Takk skal du ha, skal gå inn dit og sjekke Ah, et godt tips! Takk skal du ha! Vi er ikke begynt på noen prosess ennå, men jeg har alltid hatt ønske om å adoptere barn. Kunne tenkt meg å ha snakket mer med deg da... Jeg sender deg en melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå