Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Når jeg prøver å bestille togbilletter på nettet, får jeg ikke opp noe valg om hvor jeg vil sitte. Går dette an å velge på automat, eller er man avhengig av å ringe eller gå i luka (og betale 50 kr ekstra) for å velge dette? Gjelder de 50 kronene ekstra pr strekning t/r, eller er det 50 kr til sammen? Vil så nødig bli sittende mot kjøreretningen, eller på de plassene der man blir sittende rett mot noen andre :dåne:
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Du må gå i luka og spørre. Dessverre kan man ikke gjøre det over internett eller på automat.... Det er kjempeirriterende at man ikke kan velge plass selv sånn som på visse fly, spesielt når man skal sitte på tog i lang tid (10 timer f.eks) og man ikke vil sitte rett mot noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Er det noen som vet om det lønner seg å bestille tidlig i forhold til å få de beste plassene, eller går de skrekkelige plassene i enden av vogna (som nettopp er de ansikt mot ansikt-plassene) til de som bestiller først? Noen som har bestilt tidlig (3 mnd før) som kan si hvor de fikk plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå