Arwen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi trenger en ekstra bilstol som er lett å ta ut og inn av bilen. Den må (desverre) være vendt fremover. Datteren min er 16 måneder og veier 10 kilo. Noen som har noen anbefalinger?
Plym Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Britax two way elite er enkelt å flytte på, kan stå begge veier, og koster ikke all verden. Jeg ser det ihvertfall ofte på tilbud. Tror vi ga 1600 for vårt.
Arwen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Høres bra ut Er det lett å sette inn bakover også? I en av bilene det skal brukes kan det nemlig stå bakover.
Susan Sto Helit Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Høres bra ut Er det lett å sette inn bakover også? I en av bilene det skal brukes kan det nemlig stå bakover. http://www.foreldreguiden.no/utstyr/bilset..._two_way_elite/ I linken her skryter de hvertfall av hvor enkelt det er å flytte, og de bruker det bakovervendt. Kjenner flere som har dette setet, som er veldig fornøyde.
Arwen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Supert, da har jeg snakket med mannen og det blir det. Vi har izxi kombi bakovervendt i vår, og det er så pesete å flytte det.
Plym Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ja, det er enkelt å feste bakover når du har satt fast to seler som festes i forsetene. Disse sitter i bilen hele tiden, og brukes kun i bakovervendt posisjon. En annen ting er at det holder til barnet er 25 kilo. Jeg tror man kan gå rett fra dette setet til pute.
Arwen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Høres veldig bra ut. Da fester vi de to selene i bilen til mormor og bestefaren hennes tenker jeg, så kan hun sitte bakover der. Er bare i pappan sin bil at vi må ha setet forover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå