Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har akkurat fått vite at mine foreldres naboer har begynt å spørre hva vi ønsker oss. jeg hadde aldri regnet med at de vil gi oss noe, så gavelisten vår er altfor kort.

Hva fikk dere i gave fra folk som ikke står dere så nære? Hva har dere skrevet opp på ønskelisten som er beregnet på dem? Hvor mye gir dem for? 50 kroner? 100 kroner?

Jeg trenger desperat tips til hva vi kan ønske oss, helst skal det i tillegg ta lite plass og veie lite siden det enten må sendes eller sendes med foreldrene mine (og de kommer med fly).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk ca 200-500kr fra naboer av foreldene våre. De fleste ga gavekort på glassmagasin etc, mens noen kjøpte ting fra ønskelisten vår. Hadde f.eks servicedeler der som ikke kostet så mye. Men om bryllupet ikke arrangeres der disse bor vil jeg tro de fleste gir gavekort eller penger?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Vi bor ikke i Norge, så gavekort utgår for naboene til foreldrene mine, tenker jeg (de bor i Norge).

Men gir folk virkelig så mye til utflyttede nabo"barn"? :overrasket:

Skrevet

Fikk av 2-3 naboer av både mine og hans foreldre i tillegg til fjerne slektninger vi omtrent aldri møter etc. Ble mye mer gaver enn vi hadde forventet iallfall!

Skrevet

Vi fikk for 2-400kr av venner av foreldrene våre, gamle naboer, foreldre av venner etc etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...