Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei, Er ferdig cand.mag for noe år siden, og har jobbet siden. Er gravid og venter barn 21 juni. Ville egentlig tatt org.og amd. psykologi, men synest at å ta 10 vekttal samtidig å jobbe 100% og samtidig forberede det å bli mamma for første gang kunne ta litt tid. Meldte meg derfor på PS 106 som er 5 vekttal (på et halvt år). Er akkurat blitt sykemeldt fra jobb, så jeg har en ukes tid til å lese intensivt på.... Men herregud....stresser mye nå. Er så mye å sette seg inn i, selv om jeg har fått med meg stort sett alle forelesningene(ordent dette med arb.giver) Noen som leser til samme eksamen, erfaringer å dele?? Kaia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Iom. at du har studert før, tror jeg du vil synes PS106 er relativt greit. jeg Har ikke tatt den blokken selv, men tok PS104 som del av grunnfaget, og det er jo et alternativ til PS106, så de tilsvarer muligens realtivt lik arbeidsmengde. PS104 var veldig grei skuring, og jeg leste vel bare et par dager på den (men da hadde jeg fulgt forelesningene). Hadde noen venner som tok PS106, og tror ikke de jobbet livet av seg heller. Mange nedprioriterer jo denne blokken fordi karakteren ikke teller med dersom man skal søke opptak på embetsstudiet. dersom du har jobbet noen år i tillegg tror jeg du har et stort fortrinn fordi mange av studentene på psykologi er unge og kommer rett fra vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Takker gjest..trengt litt oppmuntring. De siste dagene har gått med til jordmor og legebesøk, og i morgen skal jeg på en ny ultralyd på sykehuset. Ikke akkurat verdens beste oppladning til eksamen som er om 7 dager. Får ikke lest så mye. Nå er jeg vel egentlig bare glad visst jeg står. Kommer aldri i verden til å klare å skrive 12 sider, for så mye kunnskap om faget har jeg ikke. Skal iallefall møte opp, og se hvordan jeg klarer meg. Litt "sunn fornuft" har jeg jo også opparbeidet meg etter 28 år, og som du sier er mange sikkert 10 år yngre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå