Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei folkens! Hva ville dere hatt som et siste måltid hvis dere skulle henrettes i morgen?
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gåselever med trøfler, en flaske av en god årgang sauternes fra Chateau d'Yquem Grilla lår av dielam med rødvinssaus og div tilbehør, en flaske Romanée-Conti 2005 Noe kraftig sjokoladebasert til dessert, en god Recioto. Da hadde jeg blitt både full og mett, bedre å dø sånn enn edru og sulten.
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 (endret) . Endret 29. september 2009 av Ansjoni
NullHull Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Nybakt , småvarmt, brød med brunost, Noras hjemmelagde jordbærsyltetøy og iskald skummet melk.
Gjest *Mim* Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Risengrynsgrøt med sukker, kanel og smørøye, selvfølgelig. Og etter det - et bugnende dessertbord som Lars Lian kommer og lager til meg. For å si det med Shirley Bellinger: Nice Slim-Fast milkshake. Girl's got to protect her figure, even if she's a corpse
Bomull Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Pinnekjøtt i enorme mengder, og et skikkelig kakebord til dessert!
Gjest Zia Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Gåselever med trøfler, en flaske av en god årgang sauternes fra Chateau d'Yquem Grilla lår av dielam med rødvinssaus og div tilbehør, en flaske Romanée-Conti 2005 Noe kraftig sjokoladebasert til dessert, en god Recioto. Da hadde jeg blitt både full og mett, bedre å dø sånn enn edru og sulten. Noe sånt kunne jeg også tenkt meg. Full og mett ville så absolutt vært målet. Et slikt måltid skulle minst ha inneholdt østers, hummerkraft, viltkraft, steinsopp, trøfler, reinsdyrfilet, vellagrede franske oster. Jeg ser for meg veldig mange retter, for eksempel noe sånt: Østers naturell, årgangschampagne. Hummersuppe med kjørvel, vellagret hvit burgunder. Hjemmelaget pasta (muligens ravioli) med hvite trøfler og parmesan, samme hvite burgunder som ovenfor. Salat bestående av babysalatblader (ruccola, mâche, babyspinat, osv.), vann. Reinsdyrfilet, aspargesbønner, potetstappe, steinsoppsaus og kirsebærsaus, barbaresco. Skarp sorbet. Roquefort og sauternes. Sjokoladefondant med pærer posjert i ingefærlake, banyuls. Espresso og petits fours, eldgammel madeira. Det er mulig jeg ville forsøkt å få presset inn piggvar noe sted også, men dette får vel holde. Full og mett ville jeg i hvertfall blitt uansett!
Gjest Eurydike Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Det er mulig jeg ville forsøkt å få presset inn piggvar noe sted også, men dette får vel holde. Full og mett ville jeg i hvertfall blitt uansett! Jeg pleier å presse piggvar inn i munnen. Det pleier å gå forbausende greit. Hvis du inviteter middagsgjester til den henrettelsen, stiller jeg gjerne. *makaber og sulten*
Gjest *Mim* Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Hvordan kunne jeg glemme akohol? :klø: Trenger ikke bekymre meg for dagen derpå, heller. Gode hvite- og rødviner til dessertbordet, og en bartender til disposisjon etterpå. Da skal jeg teste drinker!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Gjenopplivningspiller. (om noe sånt finnes) Fatter ikke at dere kan ha så enorm matlyst like før noe så makabert. Vin og sprit kan enda gå an,hehe.
FrizzleSizzle Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har litt problemer med å forstå meg på matlysten deres jeg, også...men klart, kan man gi f... så er jo det det beste. Tror jeg hadde kost meg mest med kaffe, røyk og sprit, jeg.
Gjest Zia Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Jeg pleier å presse piggvar inn i munnen. Det pleier å gå forbausende greit. Hvis du inviteter middagsgjester til den henrettelsen, stiller jeg gjerne. *makaber og sulten* Klart jeg gjør! Jeg vil jo ikke spise i ensomhet heller. Forresten har jeg utelatt store bordeaux-viner fra middagen. Jeg tror derfor at jeg enten ville hatt det til hovedretten, eller at jeg muligens ville byttet ut roqueforten med en usedvanlig god brie. :rap:
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 Gjenopplivningspiller. (om noe sånt finnes) Fatter ikke at dere kan ha så enorm matlyst like før noe så makabert. Vin og sprit kan enda gå an,hehe. Rent hypotetisk, kjære deg. Rent hypotetisk.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #17 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde ikk brukt tida på å spise, skjønner at det er hypotetisk, men jeg klarer ikke sette meg inn i det. Jeg hadde heller ønsket å være så tom som mulig, så jeg ikke lekket for mye når døden inntraff. Jeg har ekkelangst...
Nigo-san Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Lekkeangst er forståelig når man lever, men når man er død...? Hvis noen tar livet av meg, gjør de det på eget ansvar. Be prepared! Tror jeg ville gått for teppanyaki. Med sashimi til forrett. Dessert hadde det ikke vært plass til, men hadde kanskje bedt om et par biter Walters Mandler. Kombinert med store mengder øl og sake, selvsagt. Om det så lekker sake ut av ørene på meg, bekymrer meg null og niks så lenge jeg slipper å være til stede når det skjer- og det gjør jeg jo
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juli 2008 #19 Skrevet 2. juli 2008 Måtte jeg hadde jeg nok valgt som Nigo... Men allikevel, lekke og ekkelangsten hadde kanskje tatt meg... Jeg ville heller hatt sex enn mat....
Mixelite Skrevet 4. juli 2008 #20 Skrevet 4. juli 2008 Siden jeg har proteinintoleranse og ikke spiser gluten og melk, ville jeg har valgt alt jeg har "forsaket" siden jeg begynte på diett: Eplekake fra Agyra, kalamari, kanel i svingene, ost!! Spesielt fetaost, softis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå