Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å reise til Hellas med vår da 6 mnd gamle sønn ei uke i september. Jeg har vært på Chios og Rhodos, så de er ikke aktuelle. Er det noen som har reist til Hellas med små barn og har steder å anbefale?

Vi må ha tilgang på kokeplate til flaskesterilisering og vannkoking. Det må være kort avstand fra flyplass til hotellet, korte avstander til strender og barnebasseng.

Jeg vil gjerne ha linker til hoteller hvis det er noen som har det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi vurderer å reise til Hellas med vår da 6 mnd gamle sønn ei uke i september. Jeg har vært på Chios og Rhodos, så de er ikke aktuelle. Er det noen som har reist til Hellas med små barn og har steder å anbefale?

Vi må ha tilgang på kokeplate til flaskesterilisering og vannkoking. Det må være kort avstand fra flyplass til hotellet, korte avstander til strender og barnebasseng.

Jeg vil gjerne ha linker til hoteller hvis det er noen som har det!

Å fiskeboller heller, jeg som hadde tenkt å foreslå Chios da jeg så overskriften, men da så... Da får jeg nøye meg med et par generelle råd ;-)

Jeg tror ikke jeg ville tatt det så nøye om det var barnebasseng eller ikke på hotellet. Når de er 6 måneder gamle, sitter de på armen åkke som og det kan de like gjerne gjøre i voksenbassenget. Skaff en liten badering. Stor nok til å holde småtten flytende, liten nok til at han kan holde seg fast selv. Mine elsket iallfall å henge slik og dingle med føttene og padle rundt :)

Jeg ville også ha gått for et lite hotell slik at man kan legge småttisen, ta med babycall og gå ut og treffe andre gjester hvis man har lyst til det (som på Sun Village på Chios).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...