Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Clinique - Take The Day Off Cleansing Balm

Den skal kunne brukes til øyne og ansikt. Hvordan er evt. deres erfaringer med denne? jeg bruker den vanlige rensemelken fra Clinique nå, er kjempefornøyd, men da må jeg ha egen øyesminkefjerner. Hadde vært kjekt å ha alt i ett ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg tror det er en slik rens du bruker FØR en vanlig ansiktsrens, altså blir det samlet like mange steg.

Har du prøvd å bruke rensemelken på en bomullspad til å fjerne øyensminken? Det funker med de aller fleste renseprodukter.

Skrevet

^ Men det burde jo ikke gjøres om rensen ikke er ment til øyepartiet...

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg blir i hvertfall tørrere og mer irritert av tofasefjernere til øyensminke enn jeg blir av å bruke en rensemelk for tørr hud til å fjerne øyensminke med. Selvsagt ville jeg ikke gjort dette for eksempel med en rens som inneholdt fruktsyrer, eller en skummende gele. Den verste øyensminkefjerneren jeg har prøvd, er Bare Eyes fra Bare Escentuals, som føltes som neglelakkfjerner mot huden. :forvirret:

Skrevet

jeg tror ikke den skal brukes før vanlig rens? det står man skal påføre den også skylle av med vann...

Noen som har vært borti denne? ;)

Og takk for inspill fra dere andre :)

Gjest Bloom
Skrevet

Jeg har brukt den, og syns den er veldig god! Du må påføre den på tørr hud, massere, og skylle av. Og deretter bruke en av de flytende såpene til Clinique, jeg selv brukte mild.

Balmen i seg selv er for å fjerne og løse opp make-up, mens såpen er til å rense.

Den tar også øyemakeup forresten.

Skrevet
Jeg har brukt den, og syns den er veldig god! Du må påføre den på tørr hud, massere, og skylle av. Og deretter bruke en av de flytende såpene til Clinique, jeg selv brukte mild.

Balmen i seg selv er for å fjerne og løse opp make-up, mens såpen er til å rense.

Den tar også øyemakeup forresten.

Ok, såpen har jeg ;)

Så det holder ikke å skylel av med vann og ha på toner etterpå altså?

jaja, så lenge jeg har såpa så går det jo fint. Den varer nok i et år..hehe, er jo så drøy!

Gjest Bloom
Skrevet
Ok, såpen har jeg ;)

Så det holder ikke å skylel av med vann og ha på toner etterpå altså?

jaja, så lenge jeg har såpa så går det jo fint. Den varer nok i et år..hehe, er jo så drøy!

Nei for den renser ikke skikkelig, blir jo nesten bare liggende som en fet hinne.

Jeg ville gjort som jeg nevnte tidligere, men det er jo såklart opp til hver enkelt :) Prøv deg litt frem og se hva du syns fungerer best for deg.

Skrevet
Nei for den renser ikke skikkelig, blir jo nesten bare liggende som en fet hinne.

Jeg ville gjort som jeg nevnte tidligere, men det er jo såklart opp til hver enkelt :) Prøv deg litt frem og se hva du syns fungerer best for deg.

Vil du heller anbefale rensemelken da kanskje? Jeg er fornøyd med den, men bruker den ikke på øynene...den kan jeg skylle av med bare vann ;)

Syntes det var fristende med noe jeg kunne bruke på øynene også, men...da må jeg uansett ha såpa (har den jo nå, men..)

Gjest Bloom
Skrevet

Jeg har ikke prøvd rensemelken faktisk, men jeg er fornøyd med balmen altså- men jeg føler ikke at huden min er ren hvis jeg ikke bruker såpa til slutt.

Jeg bruker balmen på øynene når jeg ikke har giddi å tatt av øyesminken, syns det er litt ubehagelig å ikke bruke makeup fjerner. Føler at jeg drar av vippene når jeg bare bruker renseprodukt.

:sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...