hanbto Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 har hatt et stort bål i hagen vår, og kattene våre har elsket å gjøre fra seg oppi der... nå har også den store stygge og slemme nabokatten begynt der også, og har begynt å krangle med vår kattepus, noe som har resultert i opprevne ører osv. vet at det er svært vanskelig å få denne katten til å holde seg vekk,men... vi ønsker nå å få noe til å gro på denne flekken, og har planer om å legge på jord og ha gressfrø på. noen tips til å holde kattene vekk generellt fra denne flekken? eller må vi bare leve med det?
Trampe Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Appelsinskall? Katt-deg-vekk? Sprute vekk den uønskede katta med hageslange? Vi hadde besøk av ei grusom hannkatt for omlag ei uke siden. Den var stygg og lurvete, så ut til å være ei katt som ikke hørte til noen steder, men den jagde veldig på mine katter som stakkars ikke visste hvor de skulle gjøre av seg. De ble jaget opp i trær og under verandaen her.. I tillegg var den ukastrert, og markerte på husveggene både her og på nabohuset. Jeg var livredd for å få den inn - vi har kattedør nemlig - og brukte hageslangen på den. Det var varmt og godt i været, og jeg traff den bare på bakparten, så den led ingen nød, men den forsvant fort og jeg har ikke sett den siden.
hanbto Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 takk for tips!!! skal finne frem hageslangen og sitte på lur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå