Gå til innhold

holde katter vekk fra jordflekk i hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt et stort bål i hagen vår, og kattene våre har elsket å gjøre fra seg oppi der... nå har også den store stygge og slemme nabokatten begynt der også, og har begynt å krangle med vår kattepus, noe som har resultert i opprevne ører osv. vet at det er svært vanskelig å få denne katten til å holde seg vekk,men...

vi ønsker nå å få noe til å gro på denne flekken, og har planer om å legge på jord og ha gressfrø på. noen tips til å holde kattene vekk generellt fra denne flekken? eller må vi bare leve med det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appelsinskall? Katt-deg-vekk? Sprute vekk den uønskede katta med hageslange?

Vi hadde besøk av ei grusom hannkatt for omlag ei uke siden. Den var stygg og lurvete, så ut til å være ei katt som ikke hørte til noen steder, men den jagde veldig på mine katter som stakkars ikke visste hvor de skulle gjøre av seg. De ble jaget opp i trær og under verandaen her.. I tillegg var den ukastrert, og markerte på husveggene både her og på nabohuset. Jeg var livredd for å få den inn - vi har kattedør nemlig - og brukte hageslangen på den. Det var varmt og godt i været, og jeg traff den bare på bakparten, så den led ingen nød, men den forsvant fort og jeg har ikke sett den siden.

Skrevet

takk for tips!!!

skal finne frem hageslangen og sitte på lur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...