Reveal Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Heisann! Jeg skal på bilferie- og har bare radio/kasettspiller i bilen. En Blaupunkt oslo ettellerannetnr (ca 14 år gammel). Den har automatisk fm-søker (altså ikke "hjul" som man må skru på for å finne kanal- bare trykke på en knapp. Derfor vurderer jeg å kjøpe en iTrip For å unngå bomkjøp tenkte jeg å høre om denne vil fungere i bilradioen min. Noen som har erfaring? På forhånd tusen takk for svar! Endret 30. juni 2008 av Reveal
Reveal Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2008 Never mind! Jeg reiste og fikk kjøpt! Fikk det til på første forsøk, hmmmm, tekniske Reveal? Hihi, den var ny! Ha en strålende dag!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Ser du allerede har kjøpt. Men det kan være en fordel å kjøpe en lader også, ipoden bruker mye strøm når den er tilkoblet en slik FM-sender. Angrer nemlig selv på at jeg ikke kjøpte en kobinert lader/FM sender.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Så bra du fikk det til. jeg kjøpte sånn gjennom Dagbladet sin nettbutikk, og det funka ikke for meg. Men det er jo bra noen låner kassettlydbøkene på biblioteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå