Gjest skorpio Skrevet 1. juli 2008 #21 Skrevet 1. juli 2008 Han tok kvelertak på meg, kalte meg skitten hore, og klemte til jeg ble helt blå i ansiktet. Så dro han meg i håret inn i dusjen og tisset på meg. ???!!!
Gjest Suppehuet Skrevet 1. juli 2008 #22 Skrevet 1. juli 2008 Jeg og kjæresten skulle ha analsex, og varmet som vanlig opp med en liten buttplug og masse glidemiddel. Men pluggen hadde så tøyelig stopper på enden at den forsvant inn i meg! Kjæresten min frika helt ut men jeg holdt meg rolig og fikk ham til å hente en liten knipetang som vi kunne få tak på pluggen med. Det gikk bra men stumpen min var veldig sår i flere dager etterpå. Jeg skrev og klagde til firmaet som solgte pluggen men hørte aldri noe tilbake og de selger den faktisk enda.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #23 Skrevet 1. juli 2008 Jeg og kjæresten skulle ha analsex, og varmet som vanlig opp med en liten buttplug og masse glidemiddel. Men pluggen hadde så tøyelig stopper på enden at den forsvant inn i meg! Kjæresten min frika helt ut men jeg holdt meg rolig og fikk ham til å hente en liten knipetang som vi kunne få tak på pluggen med. Det gikk bra men stumpen min var veldig sår i flere dager etterpå. Jeg skrev og klagde til firmaet som solgte pluggen men hørte aldri noe tilbake og de selger den faktisk enda. Hvilken buttplug var dette?
Gjest Tanita Skrevet 1. juli 2008 #24 Skrevet 1. juli 2008 Sorry, må bare le. Er det virkelig sant eller tull det siste der?
Gjest dalieo Skrevet 2. juli 2008 #25 Skrevet 2. juli 2008 En ONS-opplevelse til (det er nok en grunn til at det ble med den ene gangen...). Vi kysser og koser osv.. også trenger han inn i meg - dvs trenger... Selv i rimelig ung og trang tilstand så var det nesten ikke mulig å kjenne at han var der. Han hadde virkelig liten penis og i tillegg så trodde han nok at fart var mer essensielt enn teknikk og jukket løs som en middels kanin.. Jeg mistet helt tråden og fant ut at dette var det bare å komme seg ut av så fort som mulig, så jeg faket interesse nok til at han kom og takket pent for meg. Aldri mer (og jeg er ikke noen size-queen altså). Samme her! Og jeg er heller ikke opptatt av størrelse, men denne var liten. Er trang, men når han kom inn i meg var det såvidt jeg kjente det. Så kom han med den cheesye replikken "Slapp av, jeg er ikke som de gutta som kommer på 10 sekunder" og blunket selvsikkert til meg. Fant på en unnskyldning om at venninnene mine ikke visste hvor jeg var, og dro relativt raskt.
Gjest Suppehuet Skrevet 2. juli 2008 #26 Skrevet 2. juli 2008 Sorry, må bare le. Er det virkelig sant eller tull det siste der? Fint at du syns det er moro, håper du får oppleve det selv en gang da. Det var denne pluggen http://www.forvoksne.no/shop.asp?p=3961366
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2008 #27 Skrevet 2. juli 2008 Ingen fare i det hele tatt for at jeg kommer opp i akkurat den situasjonen!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 Min verste var en gang jeg ble med en fyr hjem etter en tur på byen. Kjæresten hans hadde gjort det slutt for en uke siden, og han hadde kjærlighetssorg. Vi dro hjem til ham og etter heftig klining havnet vi i senga. Han slikket meg kåt og deilig, men plutsslig stoppet han og ba meg gå. Han fortalte meg at han bare tenkete på henne, og hadde innbilt seg at jeg var eksen da han slikket meg. Følte meg skikkelig lur(t).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå