Gå til innhold

Verste opplevelse under sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Keira_*
Skrevet

Ser den "morsomme komentarer under hyrdestuden" -tråden er veldig populær. Tenkte jeg skulle prøve å starte en tråd om det verste/ekleste man har opplevd under sex?

Jeg kan jo begynne.. Jeg var med en fyr hjem fra byen en gang og fant veien ned unden dynen der jeg skulle gi han en aldri så liten blowjob.Der luktet det ikke godt for å si det sånn. Han må ha prompet noe inn i h... Jeg spratt opp og sa jeg måtte på do. (les:Jeg dro hjem!) :nei:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg besøkte en tidligere venn og kollega. Vi skulle drikke litt og se film. Han ba meg på et glass cognac... Jeg takket ja, og drakk to glass. Etter to glass sloknet jeg. (tåler mye) Så våknet jeg med han oppå og inni meg... Jeg ble livredd.

Vet ikke, men tror jeg blir dopet, da jeg aldri har blitt slått ut av to glass. Har ikke orket å snakke med fyren siden.

Skrevet

Han stoppet midt i moroa for aa fortelle at han hadde dame og plutselig fikk daarlig samvittighet... (fant ut gjennom en felles bekjent at denne dama var en splitter ny anskaffelse).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var nybegynner (ikke jomfru, men ganske fersk) i sengevals, og flørta litt med en fyr som ifølge seg selv hadde masse erfaring. (Han hadde til og med vært gift!)

Jeg ble med han hjem en kveld, ting utviklet seg, og der sto jeg på alle fire og ventet på at han skulle finne veien inn. Fyren prøvde seg på feil hull! Han trodde han var på rett plass, han skjønte ikke helt hvorfor han ikke fikk til... (Tørt og vondt!) Heldigvis tok han til vett og foreslo misjonæren istedet!

Enten løy han om ekteskapet, eller så hadde han aldri før prøvd annet enn misjonæren i mørket. For han hadde tydeligvis lite peiling på kvinnelig anatomi. For å si det sånn: Jeg orka ikke å bli lenge nok til å finne det ut...

(Er man uerfaren får man heller være ærlig om det enn å late som man er verdensvant og fikser alt mens man egentlig ikke vet bak-fram på ei dame)

Gjest Mann42
Skrevet

Var vel mer morsomt enn ille, men i alle fall: Var i full gang med ei dame som veide mer enn gjennomsnittet. Ikke sikkert det som var grunnen, men brått brøt hele senga sammen! Og vi lå på gulvet helt plutselig.

Meeeen det plaget jo ikke meg. Etter å ha ryddet vekk litt knekte planker og sånt, var det bare å fortsette.

Skrevet (endret)

ONS, hadde funnet meg en deilig fyr på fest, som bl.a. fulgte etter meg ut av selve lokalet og dyttet meg oppetter veggen før vi klina skikkelig og jeg fant ut at jeg hadde lyst til å finne ut hvordan han var i senga, siden han var en så sabla god kysser.

Vi kommer oss hjem til ham, jeg bestemmer meg for å gi ham blow job. Når jeg tar penisen i nærmere ettersyn, oppdager jeg et langt, blondt hår under forhuden (YUK), i tillegg til stram lukt. Jeg finner ut at han er forlovet, og han ber meg om å dra, for hun kommer snart hjem.

Det verste var at hun visstnok var på samme fest som oss. Utro, uærlige, uhygieniske jævel.

Endret av Sans
Skrevet
Var vel mer morsomt enn ille, men i alle fall: Var i full gang med ei dame som veide mer enn gjennomsnittet. Ikke sikkert det som var grunnen, men brått brøt hele senga sammen! Og vi lå på gulvet helt plutselig.

Meeeen det plaget jo ikke meg. Etter å ha ryddet vekk litt knekte planker og sånt, var det bare å fortsette.

Hihi!

Jeg og en tidligere flamme hadde oss i ei køyeseng, (vi lå i overkøya) på hyttetur en gang. Bunnen datt ned og vi med på en stakkar som lå og sov i underkøya...

:gjeiper:

Gjest Gjest_Snowflake_*
Skrevet

Kom til å huske på en post fra en pinlig situasjon jeg opplevde for noen år siden

Skrevet
ONS, hadde funnet meg en deilig fyr på fest, som bl.a. fulgte etter meg ut av selve lokalet og dyttet meg oppetter veggen før vi klina skikkelig og jeg fant ut at jeg hadde lyst til å finne ut hvordan han var i senga, siden han var en så sabla god kysser.

Vi kommer oss hjem til ham, jeg bestemmer meg for å gi ham blow job. Når jeg tar penisen i nærmere ettersyn, oppdager jeg et langt, blondt hår under forhuden (YUK), i tillegg til stram lukt. Jeg finner ut at han er forlovet, og han ber meg om å dra, for hun kommer snart hjem.

Det verste var at hun visstnok var på samme fest som oss. Utro, uærlige, uhygieniske jævel.

Æsj, æsj, æsj!!!

Gjest javel?
Skrevet
Jeg var nybegynner (ikke jomfru, men ganske fersk) i sengevals, og flørta litt med en fyr som ifølge seg selv hadde masse erfaring. (Han hadde til og med vært gift!)

Jeg ble med han hjem en kveld, ting utviklet seg, og der sto jeg på alle fire og ventet på at han skulle finne veien inn. Fyren prøvde seg på feil hull! Han trodde han var på rett plass, han skjønte ikke helt hvorfor han ikke fikk til... (Tørt og vondt!) Heldigvis tok han til vett og foreslo misjonæren istedet!

Enten løy han om ekteskapet, eller så hadde han aldri før prøvd annet enn misjonæren i mørket. For han hadde tydeligvis lite peiling på kvinnelig anatomi. For å si det sånn: Jeg orka ikke å bli lenge nok til å finne det ut...

(Er man uerfaren får man heller være ærlig om det enn å late som man er verdensvant og fikser alt mens man egentlig ikke vet bak-fram på ei dame)

Han ville vel ha analsex, da? Det er vel ikke sikkert han ikke vet hva han gjorde? Såpass kunnskap om anatomi tror jeg enhver mann/kvinne har!

Gjest Gjest
Skrevet

Hun sa hun elsket meg da vi holdt på. Jeg stoppet straks og kledde på meg og gikk uten og si noe til henne. Har ikke snakket til henne siden

Skrevet (endret)
Hun sa hun elsket meg da vi holdt på. Jeg stoppet straks og kledde på meg og gikk uten og si noe til henne. Har ikke snakket til henne siden

Håper dette var ons eller noe sånt. For hvis det var et forhold som har vart en liten stund, så var det veldig dårlig gjort av deg å dra sånn, selv om det hun sa ikke var til passende tidspunkt.

Jeg hadde lenge hatt kontakt med en fyr på nettet. Jeg så vel litt opp til han. Det var en kompis av søsteren min. Etter mange måneder møttes vi (han var forresten eldre enn meg). Han hadde vel drukket litt.

Så merkelig nok endte vi opp med å ha sex. Noe jeg aldri hadde sett for meg, med tanke på at jeg var 16, han 23 og han hadde før sagt at han var alt for gammel for noen på min alder. Men uansett...Halvveis ut i akten spurte han "due..Du venter ikke mensen snart?" Jeg; "Nei, skal ikke ha den før om to uker". "Er du sikker på det?"... Joda..Jeg hadde fått mensen...

Endret av Teriyaki
Gjest Gjest
Skrevet
Håper dette var ons eller noe sånt. For hvis det var et forhold som har vart en liten stund, så var det veldig dårlig gjort av deg å dra sånn, selv om det hun sa ikke var til passende tidspunkt.

Nei vi hadde vært sammen i 10 år

Skrevet

En ONS-opplevelse til (det er nok en grunn til at det ble med den ene gangen...).

Hadde flørtet veldig heftig med en mann i ganske lang tid og endelig skulle det bli noe mer enn bare kliing. Jeg var ikke veldig erfaren, hadde vel bare vært med et par stykker før ham, men han var ganske mye eldre enn meg og dertil dreven, så jeg hadde litt forventinger.

Vi kysser og koser osv.. også trenger han inn i meg - dvs trenger... Selv i rimelig ung og trang tilstand så var det nesten ikke mulig å kjenne at han var der. Han hadde virkelig liten penis og i tillegg så trodde han nok at fart var mer essensielt enn teknikk og jukket løs som en middels kanin..

Jeg mistet helt tråden og fant ut at dette var det bare å komme seg ut av så fort som mulig, så jeg faket interesse nok til at han kom og takket pent for meg.

Aldri mer (og jeg er ikke noen size-queen altså).

Gjest Gjest
Skrevet

Han hadde nylig operert strengen for å forlenfaltge den, og vi hadde ventet til anbefalte tid og skulle endelig ha sex igjen. Vi var ganske så nyforelsket og tok det nok ikke så forsiktig. Strengen røk nå i alle fall, noe vi merket da det plutselig ble VELDIG vått. Han blødde masse og måtte opereres igjen, da de ikke hadde gjort den lang nok i første omgang.

Traumatisk opplevelse. (men det mest traumatiske var nok å måtte avstå fra sex i to perioder, hihi)

Gjest Gjest_s_*
Skrevet
Jeg besøkte en tidligere venn og kollega. Vi skulle drikke litt og se film. Han ba meg på et glass cognac... Jeg takket ja, og drakk to glass. Etter to glass sloknet jeg. (tåler mye) Så våknet jeg med han oppå og inni meg... Jeg ble livredd.

Vet ikke, men tror jeg blir dopet, da jeg aldri har blitt slått ut av to glass. Har ikke orket å snakke med fyren siden.

Du burde anmelde denne venn/kollegaen din. Veldig alvorlig det du forteller her.

Gjest Gjest
Skrevet

En eks fortalte meg en gang midt i at det pga kvinner som meg at enkelte menn ble pedofile og tok for seg av småjenter.... Ble først rasende, så grein jeg i fortvilelse av at jeg hadde vært sammen med en sånn jævel i nesten to år, så begynte jeg å tenke grundig over om jeg virkelig var så ille i senga, så begynte jeg å tenke grundig over om han var en "sånn gris" (har ingen grunn til å tro at han er det, men stiller jo spørsmålstegn over hvor en slik uttalelse kommer fra?), og dagen etter var låsen byttet ut (bodde ikke sammen, han hadde bare nøkkelen til min leilighet).

Gjest Gjest
Skrevet

Han tok kvelertak på meg, kalte meg skitten hore, og klemte til jeg ble helt blå i ansiktet. Så dro han meg i håret inn i dusjen og tisset på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...