Gå til innhold

Trehjulssykkel - hvor gammel?

SuperNova

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var barna deres da de fikk trehjulssykler? Sønnen min er 18 måneder og veldig fascinert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fikk trehjulssykkel til toårsdagen sin. Klarte ikke å sykle på den før tre måneder etterpå pga lengde på føttene og en ufattelig teit sykkel som nesten krever "chopper"-stilling.

Det er en nabogutt som er et år eldre og ikke klarer det fordi han ikke forstår han skal tråkke med et og et ben. Så det er forskjellig.

Er ungen interessert så la han prøve.

Min unge er interessert i tohjulssykkel og verden er ikke som da vi var små - men det får likevel vente til nesten tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M fikk til ettårsdagen, sånn med "veltebøyle" rundt og stang bak så vi triller henne. Man kan velge om pedalene skal gå rundt eller ikke, og om barnet skal kunne vri på styret eller ikke.

Etter hvert kan man ta av bøylen og stanga og det er en helt vanlig trehjulsykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M fikk til ettårsdagen, sånn med "veltebøyle" rundt og stang bak så vi triller henne. Man kan velge om pedalene skal gå rundt eller ikke, og om barnet skal kunne vri på styret eller ikke.

Etter hvert kan man ta av bøylen og stanga og det er en helt vanlig trehjulsykkel.

En sånn sykkel med stang har lillegutten også. Han fikk den da han var litt over året, og synes den er kjempemorsom nå som han er halvannet.

(Ikke noen støttebøyle på den da, og pedalene går rundt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...