Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjoepte denne for noen dager siden, men har ikke turt aa proeve den enda :sjenert:

Noen som har erfaringer med den? Hvor lenge varer den? Lett aa faa jevn?

Og hvordan paafoeres den i ansiktet? Den skal jo ikke vaere naer haar eller oeyne..

Hva skulle jeg gjort uten dere paa Kvinneguiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den selv, men har hørt at den er kjempebra og har lyst på den selv. Husker du hva de kostet?

Finnes det ikke egen til ansiktet i den serien? :klø:

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte den for ikke så lenge siden; den koster 340 kroner. Jeg er fornøyd med fargen, som er lett og brunaktig, ikke gul. Dessuten er det den eneste selvbruneren jeg har truffet som faktisk ikke lukter selvbruner etter noen timer. Den lukter bare kakaosmør.

Men der stopper begeistringen delvis, for det er UMULIG å få den jevn. Sprayer du rett på kroppen, er du garantert skjolder uansett forarbeid, og hvis du bruker hansker, og sprayer på dem før du gnir produktet inn i huden, må du jobbe veldig raskt for at fargen ikke skal bli ujevn, for den tørker veldig raskt.

terningkast 3 er dommen min.

Endret av Lacuna
Skrevet
Jeg kjøpte den for ikke så lenge siden; den koster 340 kroner.

Huff, da betatalte jeg altfor mye :sjenert:

Men der stopper begeistringen delvis, for det er UMULIG å få den jevn. Sprayer du rett på kroppen, er du garantert skjolder uansett forarbeid, og hvis du bruker hansker, og sprayer på dem før du gnir produktet inn i huden, må du jobbe veldig raskt for at fargen ikke skal bli ujevn, for den tørker veldig raskt.

terningkast 3 er dommen min.

:klø: Mulig jeg bytter den da. Er avhengig av at det er lett aa faa den jevn..

Noen tips til bra selvbruning da?

Gjest Lacuna
Skrevet
Huff, da betatalte jeg altfor mye :sjenert:

Ikke nødvendigvis, for jeg tror det finnes to ulike størrelser, så den jeg kjøpte, var kanskje den minste?

:klø: Mulig jeg bytter den da. Er avhengig av at det er lett aa faa den jevn..

Noen tips til bra selvbruning da?

Alt sånt er jo smak og behag, men for meg funket den ikke optimalt, i hvertfall. Den eneste selvbruneren jeg faktisk har likt over tid, er geleen fra L'Oreal, men den gir ganske mye farge. Pluss for at den er billig. Minus for at den lukter sterkt.

Gjest -allie-
Skrevet

Jeg har denne sprayen og den fungerer veldig bra syns jeg! Minuset er nok at den tørker veldig fort. Jeg løser det ved å ha på meg bodylotion før jeg sprayer og gnir selvbruneren utover rett etterpå med raske bevegelser. Synes fargen blir jevn jeg, og jeg har fått mange komplimanger for at fargen ser så naturlig ut! Siden den tørker så fort inn er det lurt å smøre lotion på en kroppsdel om gangen og spraye, f eks først ansikt og hals, deretter f eks armer. Et annet minus med sprayen er kanskje at fargen ikke varer lenge. Men derimot så tar det kjempefort å spraye og siden den tørker så fort inn kan man ha på seg klær ganske fort etterpå. du må prøve deg fram, ikke spray i ansiktet første gangen men lær deg å kjenne produktet først!

Fordelen er at den lukter karamell, ikke selvbruner og at den er ganske drøy.

Gjest Raptuza
Skrevet

Foretrekker sola, sjølv om det tar lenger tid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...