Gjest mona Skrevet 23. mai 2003 #1 Skrevet 23. mai 2003 hei alle sammen jeg trenger desperat hjelp.har nemlig uønsket hår på ansiktet som jeg gjerne vil "gjemme" vet dere hvor jeg kan kjøpe blekemiddel til dette?har vær på magic,vita og cubus,men ingen av de hadde :cry: håper noen kan hjelpe meg for dette er et problem for meg ønsker alle her på KG en flott dag :D hilsen Mona
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. mai 2003 #2 Skrevet 23. mai 2003 Det du skal ta heter Oplica gel og kjøpes på vanlige parfymerier, ikke billigbutikker som Vita og Cubus, gå til ett skikkelig parfymeri. Men hvorfor ikke vokse vekk hårene, lyse ansiktshår synes jo også, særlig nå som det nærmer seg sommer. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #3 Skrevet 23. mai 2003 Jeg har sett Opilca på Parfymelle, så hvis du har det i nærheten kan du jo se der. PS Minnie, det heter Opilca.
starie Skrevet 23. mai 2003 #4 Skrevet 23. mai 2003 Jeg ville også ha fjernet dem, i sollys viser alt skikkelig godt. Tok den nesten usynlige barten min på onsdag fordi det "skinner" i den.
Nokså Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Mitt tips - elektrolyse eller laser - da blir du kvitt hårene en gang for alle :D Det koster litt å gjøre det - men når du har gjort det er de borte. I tillegg bruker man kanskje like mye penger totalt når man bleker og vokser hårene.... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå